قتل هولناک پرستار بیمارستان آریا/قاتل: قربانی مقاومت کرد

فروردین ۱۴۰۳

مردی که پس از آزادی از زندان در یک سرقت به عنف منجر به قتل فرزانه ۳۵ ساله پرستار بیمارستان آریا شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی به همراه همدستانش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندین هفته پیش در پی وقوع قتل مرحومه فرزانه –خ ۳۵ ساله مجرد و پرستار بیمارستان آریا ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان جهت بررسی موضوع سریعاً به محل اعزام شدند.

ماموران آگاهی در بررسی های اولیه و با رصد دوربین های امنیتی ملاحظه کردند که فرزانه بر روی پل کیان پارس از یک دستگاه خودرو پراید نقره ای بدون پلاک به خارج پرتاب می گردد وبا اصابت به خودروی دیگری جان خود را از دست می دهد.

در ابتدا ماموران در دو موضوع قتل ناموسی و ارتکاب قتل با انگیزه سرقت فعالیت خود را آغاز کردند که در تحقیقات اطلاعاتی با توجه به وضعیت حسن اخلاقی مقتولین و خانواده اش و نظریه پزشکی قانونی و همچنین نوع قومیت قتل ناموسی منتفی و بررسی ارتکاب قتل با انگیزه سرقت به عنف قوت گرفت.

در این راستا پس از فعالیت های شبانه روزی اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی یک باند سارقین مسلح دستگیر و در اعترافات اولیه خود به صراحت به کیف قاپی ، سرقت خودرو، سرقت به عنف در پوشش مسافر کش معترف گشتند.

از سرکرده این باند به هویت داود که اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه داشت چندین مرحله بازجویی فنی و پلیسی صورت گرفت که متهم به ده ها فقره به سرقت به عنف تحت پوشش مسافر اعتراف کرد و بیان داشت: یک روز جواد ( یکی دیگر از اعضای باند) با یک خودرو پراید نقره ای سرقتی به نزد من آمد و گفت بیا بریم و سرقت انجام دهیم، با هم رفتیم درب منزل شخصی به نام محسن ( یکی دیگر از اعضای باند) وی نیز با ما همراه شد و در صندلی عقب خودرو نشست و بعد به سمت کیانپارس حرکت کرد.

سرکرده این باند خشن سرقت ادامه داد: در مسیر جلوی بیمارستان آریا یک خانم را سوار کردیم و پس از دقایقی جواد او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قصد گرفتن طلاجات و کیف آن خانم را داشت که مقتوله به شدت در برابر جواد مقاومت کرد در نهایت جواد و محسن که به شدت عصبانی شده بودند خانم جوان را روی پل به خارج پرتاب کرده و سپس سریع از محل متواری شدیم.

با توجه به این که جواد عضو باند سارقان مسلح چند روز قبل دستگیر شده بود جهت تحقیقات از زندان تحویل گردید و مورد بازجویی فنی قرار گرفت.
جواد ضمن تایید اظهارات هم دستش اظهار نمود: روز  آزادی از زندان به خانه رفتم و داود و محسن به درب منزل ما آمده و گفتند بیا برویم سرقت من نیز پذیرفتم و سوار خودرو شدم. در بین راه روبروی بیمارستان آریا یک خانمی را سوار کردیم و روی پل کیان پارس با ضرب و شتم، قصد گرفتن اموال با ارزش او را داشتیم که به جهت مقاومت و کشمکش خانم ، از خودرو به خارج پرتاب شد و ما نیز سریعاً محل را ترک کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در بین این خبر به باشگاه خبرنگاران متهمان پس از اعتراف صریح به قتل مرحومه فرزانه با صدور قرار قانونی متناسب روانه زندان شدند و آخرین متهم فراری نیز به نام جواد در یک عملیات شبانه پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.