قتل هولناک پسر مزاحم با اسید

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

 قتل هولناک پسر مزاحم با اسید

مرد جنایتکار که پس از ربودن مزاحم خواهرش او را به طرز هولناک با اسیدپاشی به قتل رسانده بود، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار مهر، عاملان این جنایت ۲۰ روز پیش قربانی خود را در یکی از روستاهای اطراف مرند سوار خودرو نموده و او را به منطقه ای نامعلوم بردند. آدم ربایان پس از ریختن اسید بر روی قربانی خود پیکر نیمه جان او را در نزدیکی روستای دیده بان رها نموده و گریختند.

با کشف پیکر قربانی آدم ربائی ، اهالی او را به بیمارستان منتقل نمودند که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و مرد جوان بر اثر شدت جراحات جان باخت.

با مرگ مرد گروگان تجسس ها برای دستگیری متهمان آغاز شد و کارآگاهان در عملیاتی ضربتی دو تن از متهمان را دستگیر نمودند.

با اعتراف دو متهم دستگیر شده ، مشخص شد طراح این جنایت هولناک به تهران فرار نموده که بلافاصله تیمی از کارآگاهان با نیابت قضائی راهی تهران شدند. با همکاری پلیس تهران متهم به قتل در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی مرند در جریان بازجویی ها گفت : مقتول مدتی بود برای خواهرم ایجاد مزاحمت می نمود. چند بار به او تذکر دادم اما قبول نکرد به همین خاطر او را با کمک دوتن از دوستانم ربوده و بر رویش اسید پاشیدم. تصور نمی نمودم او جان خود را از دست بدهد. وقتی از مرگش مطلع شدم به تهران گریختم که ماموران دستگیرم نمودند.

سرهنگ فرهنگ نوروزی- رئیس پلیس شهرستان مرند- با اعلام این خبر به مهر گفت : تحقیقات از متهمان در اداره آگاهی ادامه دارد و متهمان پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان خواهند شد.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.