قتل کودک معلول با دستان زن شیاد شفابخش!

۱۹اردیبهشت،

این خانواده پس از مراوده یک ساله با خانواده «لعیا» به کمالات معنوی «لعیا»، ایمان آورده و فرزند خود را به این زن که مدعی قدرت شفابخشی بود، سپردند تا معلولیت وی را برطرف کند، اما پس از مدتی «لعیا» مدعی شد که «حسین» از سوی یکی از ائمه معصوم به عالم غیب رفته است.

ممتازنیوز: زنی که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و شفابخشی اقدام به قتل کودکی ۲٫۵ ساله کرده بود، پس از ۱۰ سال دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، ماموران پلیس آگاهی استان گیلان از طریق منابع خبری متوجه شدند که خانواده‌ای دارای یک پسر و یک دختر، مدت ۱۰ سال است که خبری از فرزند پسرشان به هویت «حسین» که ۲٫۵ سال سن داشته و معلول بود، نیست.

در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و برای بررسی بیشتر، پدر این پسربچه به هویت «رحمان» و همسرش را احضار کردند.

این اشخاص پس از حضور در مقر انتظامی، در تحقیقات پلیس مدعی شدند که فرزند ۲٫۵ ساله‌شان معلول بوده و پزشکان نیز قادر به درمان وی نبوده‌اند، تا اینکه آنان با خانواده زنی با هویت «لعیا» که مدعی داشتن کمالات معنوی بود، آشنا شدند.

این خانواده پس از مراوده یک ساله با خانواده «لعیا» به کمالات معنوی «لعیا»، ایمان آورده و فرزند خود را به این زن که مدعی قدرت شفابخشی بود، سپردند تا معلولیت وی را برطرف کند، اما پس از مدتی «لعیا» مدعی شد که «حسین» از سوی یکی از ائمه معصوم به عالم غیب رفته است.

در ادامه اظهارات والدین این کودک، ماموران تحقیقات خود برای شناسایی «لعیا» را آغاز کرده و متوجه شدند که وی زن ۵۵ ساله و اهل فومن است که در حال حاضر در رشت سکونت دارد.

با کسب این اطلاعات، ماموران پس از هماهنگی قضایی، لعیا را به مقر انتظامی منتقل کردند که وی در حالی که توقع نداشت پس از ۱۰ سال رازش فاش شد، ابتدا سعی داشت خود را از اتهامات وارده مبرا کند، اما پس از رویارویی با ادله ماموران، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: وعده شفای فرزند ۲٫۵ ساله این خانواده را به والدینش داده بودم، اما توانایی انجام آن را نداشتم.

لعیا در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گیلان گفت: با توجه به ناتوانی‌ام در شفای این کودک، از آنجایی که نمی‌خواستم وجهه‌ام نزد این خانواده و دیگرانی که به من مراجعه می‌کردند، خراب شود؛ این کودک را در حالی که مادرش در حیاط خانه‌ام مشغول به کار و وی نیز در اتاق خوابیده بود، با قراردادن دستانم به مدت ۱۵ دقیقه روی دهانش، خفه کردم.

این زن همچنین با اشاره به اقداماتی که برای توجیه جنایتش در نزد خانواده این کودک مطرح کرده بود نیز گفت: پس از به قتل رساندن کودک، به سبب اینکه وی به خاطر معلولیت، جسم کوچکی داشت، جسدش را در کیسه زباله انداخته و در کمددیواری خانه پنهان کردم و پس از آن نیز تمام فضای اتاق را با گلاب شست‌وشو دادم به طوری که قطرات گلاب از سقف و دیوار خانه چکه می‌کرد.

به گزارش ایسنا، این زن ۵۶ ساله پس از آمدن والدین این کودک به داخل اتاق، برای تحویل گرفتن فرزندشان مدعی شده که کودک ۲٫۵ ساله مورد عنایت امام زمان (عج) قرار گرفته و غیب شده است که با توجه به اعتقادی که خانواده این کودک به وی داشتند، حرف این زن را پذیرفته و دیگر سراغ فرزندشان را نگرفتند.

این زن با تشریح صحنه، جنایت خود در ۱۰ سال قبل را به ماموران اثبات کرد و پس از تشکیل پرونده، به اتهام قتل عمد به دادسرا منتقل شد.

همچنین والدین این فرزند نیز به اتهام معاونت در قتل، به دادسرا معرفی و پس از آن به همراه زن شیاد، به زندان منتقل شدند.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.