قتل کودک یکساله توسط پدر شیشه ای!

اعتیاد به عنوان یکی از مسائل اجتماعی هرروزه مشکلات فراوانی را در جامعه ایجاد می‌کند. در چند سال اخیر با ورود مواد مخدر جدید همچون شیشه، قتلهای مکرری را به دلیل توهم ناشی از مصرف این مواد شاهد بودیم. در تازه‌ترین اتفاق پدر جوانی که بر اثر توهم ناشی از مصرف شیشه، با ضرب چاقو دختر یک ساله‌اش را در رباط‌ کریم به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

ابتکار: اعتیاد به عنوان یکی از مسائل اجتماعی هرروزه مشکلات فراوانی را در جامعه ایجاد می‌کند. در چند سال اخیر با ورود مواد مخدر جدید همچون شیشه، قتلهای مکرری را به دلیل توهم ناشی از مصرف این مواد شاهد بودیم. در تازه‌ترین اتفاق پدر جوانی که بر اثر توهم ناشی از مصرف شیشه، با ضرب چاقو دختر یک ساله‌اش را در رباط‌ کریم به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
 
سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی با بیان این مطلب اظهار داشت: فردی با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قتل یک دختربچه را به پلیس گزارش کرد، با توجه به حساسیت‌ موضوع، ماموران انتظامی این شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
 
وی گفت: با حضور پلیس در صحنه وقوع جرم، در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی و تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد ساعت ۴ صبح روز ۲۷ خردادماه، مرد جوانی به نام «غلامرضا. ز» که دارای سابقه مصرف شیشه نیز بوده هنگامی که همسر و دو فرزندش در خواب بودند اقدام به مصرف موادمخدر از نوع شیشه کرده و بر اثر توهم ناشی از مواد مصرفی با چاقو، دختر یک ساله خود را به قتل می‌رساند.
 
حسن‌آبادی تصریح کرد: مرد جوان پس از آنکه به هوش می‌آید متوجه کار فجیع خود شده و از محل متواری می‌شود.فرمانده انتظامی شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع سه تیم از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۶ وهن‌آباد این فرماندهی به صورت پوششی در منطقه فعال شده و در بازرسی متعدد از نقاط آلوده و مخفی‌گاه‌های احتمالی، پس از چند ساعت در یک عملیات غافلگیرانه، قاتل فراری در یکی از باغات اطراف شهرستان رباط‌کریم دستگیر می‌شود.
 
وی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس، با پذیرش اتهام قتل اعتراف کرد پس از آنکه، از محل کار خود اخراج شدم، از سه سال پیش به مصرف شیشه روی آورده‌ام. در طول این مدت، مرتب با همسرم بر سر مسائل خانوادگی درگیری لفظی پیدا می‌کردم.فرمانده انتظامی شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در تشریح شب حادثه از زبان متهم افزود: در شب حادثه پس از درگیری لفظی که با همسرم داشتم، پس از خواب کوتاهی، حدود ساعت ۴ صبح از خواب بیدار شدم و مرتب آن درگیری لفظی با همسرم به سراغم می‌آمد، همسر و دو فرزندم کنار همدیگر در اتاق خوابیده بودند،‌ لامپ را روشن کردم و با به قتل رساندن دخترم ملیکا از منزل متواری شدم اما اکنون سخت پشیمانم.
 
حسن‌آبادی در پایان به شهروندان توصیه کرد: رفتارها و واکنش‌های فرد مصرف‌کننده موادمخدر از نوع شیشه کاملا غیرقابل پیش‌بینی بوده و امکان دارد رفتارهای خشونت‌آمیز چون ضرب و شتم شدید با اعضای خانواده، تصادف در رانندگی، نزاع و درگیری منجر به قتل از این افراد دیده شود و قدرت تخریب این مواد به قدری زیاد است که فرد مصرف‌کننده پس از مصرف آن دچار توهم فراوان شده و رفتارهای خشونت‌آمیز و خطرناک از این‌گونه افراد سرمی‌زند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.