قدرتمندترین کاروان را به بلغارستان و آفریقا اعزام می کنیم/ اعزام ورزشکاران ۵۰ میلیارد ریال هزینه در بر دارد

۲۸م آذر ،

رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء بیماران خاص:

علیمرادی از اعزام پرقدرت کاروان ناشنوایان و پیوند اعضا به مسابقات المپیک بلغارستان و آفریقای جنوبی خبر داد و اظهار داشت: عملکرد مناسب بانوان پیوند اعضا در دبی شایستگی آنها را ثابت کرده است.

علیمرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا بیماران خاص برنامه ریزی های دقیق، منظم، مدونی در خصوص اعزام پرقدرت کاروان ورزشکاران ناشنوا به مسابقات المپیک ۲۰۲۲ و همچنین ورزشکاران پیوند اعضا به مسابقات جهانی طراحی کرده است.

وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضا و بیماران خاص با ۲۷۰ ورزشکار به مسابقات المپیک و
جهانی آفریقای جنوبی شرکت می کند.
ناشنوایان با ۱۷۰ ورزشکار و رشته های مختلف به مصاف حریفان خود می روند و ورزشکاران پیوند اعضا با ۱۰۰ نفر با حریفان جهانی خود پیکار می کنند.

علیمرادی تصریح کرد: اعزام ورزشکاران در دو بخش ناشنوایان و پیوند اعضا به مسابقات هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال باری فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص در بر خواهد داشت با این وجود هدف اصلی فدراسیون حضور پرقدرت و درخشش ورزشکاران تحت پوشش و فعال در مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۲ است و تمام تلاشمان را برای تحقق اهداف مان به کار می گیریم.

علیمرادی افزود: ستاد تدارکاتی بازی های المپیک ناشنوایان، پیوند اعضا در اواخر آبان ماه سال جاری تشکیل شده است و اردوهای  رشته های تکواندو، والیبال، کاراته و جودو از ۲ هفته پیش برپا شده است در اردوهای آمادگی و انتخابی رشته های فوق ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضا به صورت مشترک و همزمان با هم تمرین می کنند.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان ادامه داد: علاوه بر برپایی اردوهای رشته های فوق اردوهای کشتی فرنگی و آزاد، تنیس روی میز و سایر رشته ها نیز از وی جز به صورت ۲ هفته ای برپا می شود ورزشکاران پس از تمرینات ۲ هفته ای به مدت یک هفته استراحت می کنند.

علیمرادی افزود: اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در استان فارس شهر شیراز برپا شده است و از غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فوتبال ناشنوایان به صورت افتخاری در اردوهای آمادگی و انتخابی مسابقات المپیک ۲۰۲۲ و جهانی آفریقای جنوبی استفاده می کنیم البته حسین شمس نیز تیم ملی فوتسال ناشنوایان را همراهی می کند.

سرپرست ناشنوایان ادامه داد: با توجه به برپایی اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در دی ماه استان های بسیاری برای میزبانی اعلام آمادگی کردند و پس از بررسی و ارزیابی امکانات استان های علاقمند در نهایت استان خوزستان میزبان برپایی اردوهای تدارکاتی فرنگی و آزادکاران شده است.

وی افزود: در راستای پیشرفت و ارتقاء ورزش و ورزشکاران تحت پوشش فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا بیماران خاص برخی از فدراسیون ها برای برگزاری اردوها و در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات لازم به ناشنوایان و ورزشکاران پیوند اعضا اعلام آمادگی کردند، این مسئله زمینه موفقیت ورزشکاران حوزه را فراهم می کند.

سرپرست فدراسیون افزود: تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به همراه تیم ملی دو و میدانی با ۲۰ ورزشکار بیشترین تعداد اعزامی ها را به نسبت سایر رشته های خود اختصاص داده از است از این رو امیدوار به کسب بیشترین مدال در دو رشته فوق هستیم.

علیمرادی ادامه داد: بانوان در رشته های کاراته، جودو و والیبال به مسابقات المپیک ۲۰۲۲ و جهانی آفریقای جنوبی اعزام نمی شوند، متأسفانه در رشته های مذکور سطح فنی بانوان در شرایط مسابقات نیست از این رو به اعزام مردان اکتفا کردیم و تمرکزمان را بر موفقیت تیم ملی مردان فقط معطوف کرده ایم، در سال های آتی با برنامه ریزی و ارتقاء سطح فنی بانوان به طور حتم برنامه هایی در راستای اعزام آنها به مسابقات برون مرزی طراحی می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.