قدرت نظام از نظر سرلشکر سلیمانی

۲۷فروردین۱۳،

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی در انسجام و همبستگی بین ملت و نظام است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر ‌قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع کارکنان قضائی و اداری دادگستری استان کرمان اظهار داشت: یکی از محورهای رضایت مردم بسط عدل و تحقق عدالت است که این امر در قوه قضائیه مستتر است.

وی با بیان این که باید بدانیم در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و همواره برای احقاق حق و گسترش عدالت گام برداریم تصریح کرد: حضور در سنگر عدالت نیز همانند حضور در جبهه جنگ ارزشمند است، همان گونه که یک روز برای دفاع از نظام نیاز به جنگیدن در جبهه بود و امروز حفظ نظام در گسترش عدالت و خدمت در این سنگر است.

فرمانده نیروی قدس سپاه، حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را مایه مباهات ایران زمین و از دستاوردهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: با حوداث اخیر و تحولات رخ داده در عرصه بیداری اسلامی، نعمت جمهوری اسلامی امروز بیشتر نمایان شده است.

سرلشکر سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام کشورهایی که آمریکا حضور دارد مشکلات مردم بسیار بسیار است و حتی آمریکا نیز با حضور خود در این کشورها با خسارات بسیار بالایی مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه انقلاب و ۳۳ سال استقرار نظام جمهوری اسلامی و با وجود پاره‌ای از مشکلات و دست و پنجه نرم کردن با فتنه‌ها و تحریم‌ها به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ایم که پاسداری از این دستاوردها وظیفه همگان است.

در این دیدار همچنین رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: به سبب تعمیق تعلیم و تربیت و جلوگیری از عدم فراموشی حماسه دفاع مقدس ارتباط با حماسه‌سازان این عرصه باید حفظ و تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی افزود: خانواده شهدا‌، جانبازان، رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس خالقان این حماسه بزرگ می باشند که باید در سایه حفظ ارتباط با آنها یاد آنان را زنده نگه داشت.

وی حماسه دفاع مقدس را تبلور عشق، ایثار و استقامت ذکر کرد و بیان داشت: باید با ارتباط بیشتر با حماسه‌سازان، پایمردی، سلحشوری و دلیرمردی مردان این سرزمین را ستود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.