قدرت های زورگو در سراشیبی سقوط هستند

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مشهد دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان عصر امروز در چهارمین سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی در جمع مردم تربت حیدریه با بیان اینکه نام این شهرستان و مردم آن برای ملت و تاریخ ما نام آشنایی است اظهار داشت: مردم تربت حیدریه همچنان بر توحید، عدالت و استقلال ایستاده اند و حقیقتا نقش ممتاز و ارزنده ای را در نظام ایفا کرده اند.

وی گفت: معتقدم مردم این شهرستان کماکان از ایمان، فرهنگ و استقلال ملت ایران پاسداری می کنند.

احمدی نژاد در ادامه ساختن جامعه سعادتمند را یکی از ماموریت های انسان در زمین عنوان کرد و افزود: در جامعه سعادتمند از ظلم ، بی عدالتی، اشغال، تحقیر انسانها خبری نیست. همه اش ظلم، آرامش ، امنیت و صفا و صمیمیت است البته تحقق این جامعه مستلزم عواملی است که مهمترین آن استقرارتوحید ، عدالت و مهرورزی است.

رئیس جمهورگفت: استقرار عدالت در واقع فراهم کردن شرایط برای رشد و شکوفایی انسانها در جامعه است ضمن آنکه جامعه انسانی نیازمند محبت و مهروزی بوده است چراکه جوهره انسان بر اساس محبت خلق شده است. بنابراین اگر جامعه ای بر اساس عدالت شکل نگیرد آن جامعه هیچ گاه روی سعادت را نخواهد دید.

وی با طرح این پرسش که چرا در جامعه بشری امروز شاهد محقق شدن توحید، عدالت و مهرورزی نیستیم افزود: پاسخ روشن است زمانی جامه بشری بر توحید، عدالت و محبت شکل خواهد گرفت که جامعه ، جامعه ای عادل و مهرورز باشد. از این رو هه ین عوامل در اختیار یک نفر است و آن کسی نیست جز حضرت مهدی (عج).

احمدی نژاد افزود: جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت تا این پرچم را (توحید، عدالت و مهرورزی) در دنیا منتشر کند تا نسیمی از جامعه موعود در جهان بوزد  و دلها را به سمت آن حقیقت متوجه کند.

وی ادامه داد: اگر عدالت در جامعه بشری محقق نمی شد به خاطر آن است که شیطان خیمه گاه خود را در درون حاکمان مستقر کرده و به همین جهت از حقیقت عدالت منصرف شده است.

احمدی نژاد خطاب به قلدرهای غربی افزود: من به شما توصیه می کنم دست از زورگویی های خود بردارید چرا که به ناحق در مراکز قدرت مسلط شده اید و برای اهداف شیطانی دست به هر کاری می زنید اما بدانید که در سراشیبی سقوط قرار گرفته اید.

رئیس جمهور گفت:قدرت ها  با چپاول و زورگویی هیچ گاه به سعادت و عزت نمی رسند.

وی افزود: حاکمیت توحید و عدالت به نفع شماست چون از این طریق شما هم به سعادت واقعی می رسید . این یک نصیحت الهی است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: این قدرت ها دست از کثافت کاری ها و خودخواهی های خود بردارند و به راه ملت ها بپیوندند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ها امروز به دنبال توحیدند خطاب به قدرت های زورگو اظهار داشت: اگر رویه خود را اصلاح نکنید دست قدرت خدا از آستین ملت ها بیرون خواهد آمد و شما را به زیر خواهند کشید.

وی افزود: جالب آنجاست که آنها با ملت ایران با بی ادبی صحبت می کنند، جوری حرف می زنند که انگار با برده های خود صحبت می کنند . خود را اصلاح کنید ، آدم شوید. آن زمانی که شما همدیگر را می کشتید ملت ایران صاحب فرهنگ و تمدن بود.آن زمانی که برده ها را می کشتید ملت ما ضد برده داری بود. آن زمانی که پاکی را نمی شناختید ملت ایران صاحب فرهنگ و حمام های مهندسی ساز بود.

احمدی نژاد تصریح کرد: این قدرت ها تازه از راه رسیده اند و چشم های خود را بسته اند و دهان های خود را باز می کنند و از عقل آنها هم نایاب است.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر روزی فرا رسد که فتیله شما باید پائین کشیده شود همین جوانان پاک تربت حیدریه این کار را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه این بداخلاقی ها فقط به خاطر آن است که ایران اسلامی ساخته نشود افزود: دشمنان ما تاریخ ایران را می دانند. حقیقتا ایران و مردمان آن با دشمنان مقابله کرده اند و آنان را به زیر کشیده اند. این به علت آن است که ملت خودش را پیدا کرده است . از سوی دیگر روح ملت در سایه انقلاب زنده شده است.

احمدی نژاد در پایان سخنانش ساختن ایران را امری لازم و ضروری دانست و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: امسال بر تولید ملی تاکید ویژه ای شده است بنابراین باید از تمامی امکانات استفاده کرد. هر کس هر مقداری که توانایی دارد آن را عرضه کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.