قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دریادار فدوی در بازدید از اسکله شهید اسحاقی پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع):

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی‌روح عمل خواهد کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه؛ دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در صدر هیئتی از معاونین و کارشناسان نیرو وارد پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) نیروی دریایی سپاه در استان مازندران شد و از مجموعه‌های مختلف از جمله اسلکه شهید اسحاقی بازدید کرد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه در جریان این دیدار در نشست ویژه با فرماندهان و مدیران پایگاه شمال، حفظ و تقویت توانمندی و آمادگی‌های دفاعی و رزمی را یک اصل حیاتی و بدون تاریخ مصرف توصیف کرد.
 
دریادار فدوی با بیان این که ابزار و ادوات و تاکتیک های رزمی و دفاعی در جای خود بسیار مهم و ارزشمند است، خاطر نشان کرد: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی‌روح عمل خواهد کرد.
 
وی افزود: آن چه در جبهه ما به تجهیزات و ادوات و تاکتیک‌های ما در مقابله با دشمن اثر و تأثیر و برکت می‌بخشد، همین قدرت معنوی است.
 
دریادار فدوی در بخش دیگری از این نشست ضرورت پیگیری دقیق و در عین حال کارشناسانه برنامه‌های تعالی معنوی را یادآور شد و از اهتمام و مجاهدت یکایک فرماندهان، مدیران و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) در پیگیری برنامه‌های آمادگی رزم و تعالی و تقویت بنیه معنوی تشکر و بر پیگیری مستمر بر اصول نگهداری از تأسیسات و تقویت آنها تأکید کرد.
 
گفتنی‌است؛ در جریان این بازدید، پمپ بنزین اسکله شهید اسحاقی نیز با حضور سردار فدوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.