قدردانی جشنواره نیویورک از کیدمن

جام جم آنلاین: مسوولان برگزارکننده پنجاهمین دوره جشنواره فیلم نیویورک با اهدای جایزه‌ای ویژه به نیکول کیدمن، از این بازیگر صاحب نام قدردانی می‌کنند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از سینما پرس، نیکول کیدمن؛ بازیگر فیلم های سینمایی «دیگران»، «ساعت‌ها» و در تاریخ سوم اکتبر (۱۳ آذر) پاییز سال جاری با دریافت جایزه‌ای ویژه مورد قدردانی مسوولان برگزارکننده پنجاهمین دوره جشنواره فیلم نیویورک قرار می گیرد.

مسوولان این دوره از جشنواره فیلم نیویورک علاوه بر خبر قدردانی از کیدمن، اظهار کرده اند که جدیدترین فیلم سینمایی این بازیگر مطرح به نام «روزنامه فروش» نیز در این جشنواره بین المللی نمایش داده می شود.

کیدمن ۵۵ ساله که پیش از این در سال ۲۰۰۳ میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «ساعت‌ها» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است، در فیلم های سینمایی برجسته ای مانند «لانه خرگوش»، «مردن برای» و «کوهستان سرد» نیز ایفای نقش کرده است.

نیکول کیدمن که در سال ۲۰۱۲ میلادی فیلم سینمایی «روزنامه فروش» را آماده نمایش دارد، در سال ۲۰۲۴ میلادی نیز با ایفای نقش در دو فیلم سینمایی «استاکر»، «کارگر راه آهن» روی پرده سینماهای سراسر جهان می رود.

مسئولان برگزارکننده پنجاهمین دوره جشنواره فیلم نیویورک چندی پیش نیز به صورت رسمی اعلام کرده بودند که جدیدترین فیلم سینمایی «آنگ لی» به نام «زندگی پی» که به صورت سه بعدی ساخته شده است، در مراسم افتتاحیه این دوره از این جشنواره بین المللی نمایش داده می شود.

«زندگی پی» که از تاریخ ۲۱ نوامبر (اول آذر) پاییز سال جاری توسط استودیو «فاکس قرن بیستم» روی پرده سینماهای سراسر جهان می رود، براساس رمانی فانتزی نوشته یان مارتل ساخته شده است.

«دیوید ماگی» فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است و «سارای شارما» به عنوان نقش اصلی در این پروژه بازی کرده است.

پنجاهمین دوره جشنواره فیلم نیویوزک بین روزهای ۲۸ سپتامبر تا ۱۴ اکتبر (هفتم تا ۲۳ مهر) پاییز سال جاری در نیویورک برگزار می شود.

همچنین فیلم سینمایی «دعوا» به کارگردانی «رابرت زمه کیس» نیز در مراسم اختتامیه این جشنواره آمریکایی نمایش داده می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.