قدردانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از صداوسیما

۲۷م آذر ،

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بخاطر تولید مستند «آخرین روزهای زمستان» از رسانه ملی قدردانی کرد .

به گزارشممتازنیوز، سرتیپ پاسدار دکتر “غلامرضا جلالی” در نامه ای به مهندس ضرغامی  رئیس رسانه ملی از تلاش های رسانه ملی در تولید مستند «آخرین روزهای زمستان» از صدا وسیما تشکر و قدردانی کرد .
در بخشی از نامه رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به رئیس سازمان صدا و سیما  آمده است:
مستند «آخرین روزهای زمستان»، نگاهی نو به زندگی یکی از فرماندهان دفاع مقدس دارد که جای آن سال‌ها در رسانه ملی خالی بود و اکنون که این مستند با جسارت و شجاعت افسران جوان جبهه جنگ نرم ساخته شده است باید مورد قدردانی قرار گیرد .  شاید خیلی از جوانان ما تاکنون اطلاع کمی از زندگی شهید بزرگوار سرلشکر حسن باقری داشتند، اما اکنون علاقه‌مند می باشند بدانند که چگونه خبرنگار یک روزنامه تبدیل به یکی از استراتژیست‌های جنگ می‌شود و یکی از صفحات دفاع مقدس به نام این شهید رقم می‌خورد .
در بخشی دیگری از این نامه آمده است :
تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس و استقبال از مجموعه‌های فاخری که از رسانه‌ ملی پخش می‌شود، حاکی از گیرایی و جذابیت‌های خاص دفاع مقدس است. امروز اگر جوانان و نوجوانان ما با حقایق عمیق دفاع مقدس آشنا نشوند نمی‌توانند در مقابل هجمه‌های گسترده تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن مقاومت کنند.
 
 سردار جلالی در پایان از همه دست‌اندرکاران این اثر هنری ارزشمند بویژه رئیس رسانه ملی و مدیر شبکه یک قدردانی و تشکر کرده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.