قدردانی وزیر بهداشت از لاریجانی

جام جم آنلاین: دکتر مرضیه وحید دستجردی گفت: قدردانی ویژه داریم از رییس محترم مجلس شورای اسلامی که پیش از این از حمایت ویژه مجلس از نظام سلامت در بودجه امسال خبر داده بودند و این نظر در عمل هم محقق شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی برای نظام سلامت قدردانی کرد و گفت: مجلس با این کار حجت را بر همگان تمام کرد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از وزارت بهداشت، دکتر مرضیه وحید دستجردی گفت: قدردانی ویژه داریم از رییس محترم مجلس شورای اسلامی که پیش از این از حمایت ویژه مجلس از نظام سلامت در بودجه امسال خبر داده بودند و این نظر در عمل هم محقق شد.

وی افزود: از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به خصوص رییس آن، دکتر شهریاری هم که در کمیسیون تلفیق سخنان جدی و خوبی را برای تصویب این بودجه ایراد کردند، تشکر می کنیم. ایشان با اشرافی که به مسائل حوزه سلامت دارند موفق شدند این مصوبه را از کمیسیون تلفیق بگیرند و اکنون بقیه کارها با ماست تا ببینیم چطور می توان رایگان درمان شدن مردم در بیمارستان ها را عملیاتی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اولین کسی هم که مصاحبه کرد و این قضیه را برای همه جا انداخت آقای مصباحی مقدم بود که از ایشان هم تشکر می کنم.

دکتر دستجردی افزود: اگر این بودجه با تایید نهایی شورای نگهبان به سرانجام برسد باید از هم اکنون به فکر برنامه ریزی برای درمان رایگان مردم در بیمارستان ها و مراکز درمانی باشیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.