قدردانی ولایتی از حضور حماسی مردم

۲۵خردادماه،

ولایتی با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

 به گزارش حوزه احزابممتازنیوز،‌ “علی اکبر ولایتی” با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا فتحنا لک فتحا مبینا

مردم شریف ایران

انقلاب اسلامی ایران به رهبری احیاگر بزرگ اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حاصل چند دهه مبارزات شما ملت قهرمان است که همواره با حضور  حماسی خود به دفاع از دستاوردهای آن و تمامیت ارضی کشور  واستواری حاکمیت پرداخته اید .
 
اینک بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، فتح الفتوح آفریدید و با خلق حماسه سیاسی، انسجام ملی را به نمایش گذاشتید و همه توطئه های دشمنان را ناکام ساختید . پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی  ، حاکمیت و دولت به شمار می روید .
 
همانطور که استحضار دارید اینجانب با هدف زمینه سازی  برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری ملت ،فراهم کردن فرصت انتخاب و نهادینه کردن اخلاق در سیاست ، ظرفیت ها و سوابق خود را در جهت کاهش معضلات موجود در سطح داخلی و بین المللی به محضرتان ارائه کرد تا به فرصت سازی در جهت تحقق آرمان دهه چهارم انقلاب اسلامی (عدالت و پیشرفت ) یاری رساند . اگر چه بار این مسئولیت بزرگ از دوشم برداشته شد اما خوشوقتم که بضاعت خود را به پیشگاه ملت ، عرضه و تکلیف خود را ادا کردم .
 
 وظیفه خود می دانم از همه هموطنانی که برنامه ها و سوابق مرا ترجیح دادند و با رأی خود مرا مشمول محبت خویش کردند صمیمانه قدردانی کنم . همچنین از روحانیت معزز  که استوانه دین است ، بویژه اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، جامعیت روحانیت مبارز استانهای مختلف و علمای بلاد سپاسگزارم که مرا به عنوان نامزد برگزیده خود اعلام کردند .
 
از حزب مؤئلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری که مشتمل بر احزاب اصلی و ریشه دار اصولگرا است نیز سپاسگزارم که از بنده حمایت و پشتیبانی کردند .
 
همچنین لازم است از نامزدهای مطرحی که نام نویسی نکردند و متواضعانه به هم افزایی برنامه ها و اقدامات اینجانب  اهتمام ورزیدند ، همکارانم در  دانشگاه ها و جامعه پزشکی  کشور، صنوف مختلف ، فرهنگیان ،‌ هیات های مذهبی ، نمایندگان محترم مجلس  و شخصیت های گرانقدر سیاسی ،‌اجتماعی و فرهنگی نیز که مرا رهین الطاف خود ساختند  کمال تشکر را به عمل آورم .
 
از  رسانه ها بویژه رسانه ملی نیز سپاسگزارم که با حضور مسئولانه خود ضمن زمینه سازی خلق این حماسه ، بدیل بهتری  برای نامزدهایی به شمار می آمدند که فاقد پشتوانه سنگین مالی بوده اند ؛‌ هرچند امثال بنده «‌تبلیغات سالاری» را مغایر فلسفه انقلاب اسلامی و سیره امام و رهبری می شماریم و با توجه به مضیقه معیشتی مردم آن را مجاز نمی دانیم .
 
برای سایر عزیزان رقیب و رفیق که همگی از چهره های خدوم نظام اند تداوم توفیقات را مسألت دارم و چنانچه گفتار و رفتاری خارج از انصاف و ادب مرتکب شده ام از ایشان و هوادارانشان طلب حلالیت دارم . امید به رحمت خداوندگار داریم تا در یوم الحساب ، نمره مردودی نگیریم و سرافکنده موالی خود و شهیدان والا مقام نباشیم .
 
علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.