قدردانی ˝محمود عزیزی˝ از راه اندازی باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

به دنبال اختصاص باغ زیبا به باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر محمود عزیزی ،هنرمند پیشکسوت سینما،تاتر و تلویزیون طی یادداشتی از حمایت های مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

به دنبال اختصاص باغ زیبا به باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر محمود عزیزی ،هنرمند پیشکسوت سینما،تاتر و تلویزیون طی یادداشتی از حمایتهای مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد که در ادامه توجه خوانندگان ارجمند را به این یادداشت جلب می کنیم.

اگر در جاهایی از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیچ وخم های پشت درب ها، فروغ امید را با کوشش نافرجام در سایه قرار می دهند، می باشند یاران جناب آقای دکتر جنتی وزیر محترم ارشاد که همراه با وعده های ایشان آستین بالا زده، فروزش نور امید را نشان می دهند. شاید یکی از اقدامات چشمگیر یاران وزیر، حوزه های سازمان امور سینمایی و معاونت توسعه منابع و مدیریت ایست که اینجا و آنجا فروغ امید را در دل نمایشگران روح جامعه که همانا هنرمندان کشور می باشند با نرمش هنرمندانه و بجا، التیام بخش زخم های کهنه شده سال های نه چندان دور را با پماد خانگی مهربانی التیام می بخشند، از آن جمله راه اندازی ” باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر ” که با هم یاری و کوشش یکی از یاران جناب وزیر،آقای کار اندیش مروستی در این فرصت کمی که قبل از صد روز جامه عمل پوشید، قولی که در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و در جمع تعدادی از هنرمندان پیشکسوت داده شد.

باشد با قدر دانی جامعه هنری، زحمات به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران از کوشش این عزیزان ستاره ای درخشان از کرده های سال های دور و نزدیک را جبران نماید.

با تقدیر از تلاش های جناب آقای وزیر و همکارانی که همسو با برنامه های ایشان نشان داده اند که می توان نور امید را درخشان تر در این فضای دودآلود دنیای هنر کشور به نمایش گذاشت.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.