قدردانی آیت الله صافی گلپایگانی از امدادگران جمعیت هلال احمر

‘محمد خامه یار’ معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان قم که به عنوان امدادگر در مناطق زلزله زده حضور دارد، پنج شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در مدت حضور در مناطق زلزله زده، از سوی مراجع تقلید پیام های فراوانی برای امدادگران و جوانان و مردم حاضر در مناطق زلزله زده ارسال شده است که امشب نیز آیت الله صافی گلپایگانی پیامی خطاب به مردم آسیب دیده آذربایجان ارسال کردند.

وی افزود: آیت الله صافی گلپایگانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات امدادگران جمعیت هلال احمر در منطقه آسیب دیده، خواستار ابلاغ سلام خود به این عزیزان شده است.

خامه یار تصریح کرد: ایشان در پیام خود با اظهار اینکه کاش حقیر نیز توان حضور در منطقه را داشته تا بتوانم به اسیب دیدگان کمک کنم، ادامه داده است که من از کسانی که در یاری و امدادرسانی به مردم آسیب دیده از حادثه زلزله شتافته اند تشکر و قدردانی می کنم و انشاا… جان باختگان این حادثه غمبار نزد خداوند متعال اجر شان محفوظ خواهد بود.

خامه یار در ادامه گفت: آیت الله صافی گلپایگانی همچنین از کسانی که به یاری رسانی مردم شتافته و آنچه را که برای خود و خانواده خود خواستار هستند برای این عزیزان مصیبت دیده نیز می خواهند را همچون ایثارگران یاد کرد و از خداوند متعال خواستار پادش اخروی و معنوی برای این عزیزان شد.

وی افزود: آیت الله صافی گلپایگانی در پایان پیام خود خطاب به جوانان و امدادگران حاضر در مناطق زلزله زده آورده است، حضور خود در مناطق زلزله زده را موفقیتی بزرگ بدانید و ای کاش بنده نیز همانند شما عزیزان از خود گذشته، می توانستم در این مناطق حضور داشته و به مردم منطقه کمک رسانی کنم.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین در ادامه این گفت و گو ، با قدردانی از حضور پرشور مردم برای کمک رسانی به مردم منطقه زلزله زده، اظهار داشت: علاوه بر استان قم و هلال احمر این استان از سایر مناطق کشور نیز برای یاری رسانی به آسیب دیدگان حضور دارند و در مناطق زلزله زده مشغول به آوار برداری هستند و تا چند روز آینده نیز کار آوار برداری به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: امدادگران استان قم در تمامی امور به مردم آسیب دیده کمک رسانی می کنند و با ارایه خدمات بهداشتی و انجام عملیات روانی در روستاهای متعدد این مناطق حضور داشته و خدمت رسانی می کنند.

خامه یار با تاکید براینکه مردم آذربایجان و بخصوص مناطق آسیب دیده، مردمی قانع و با عزت نفس بالا هستند، اظهار داشت: مردم این منطقه بیشتر نگران مسکن خود هستند و به دلیل زودرس بودن فصل سرما در این مناطق خواستار آن هستند که با کمک مردم و مسوولان مشکلات اهالی منطقه حل شود و هر چه سریعتر سرپناهی داشته باشند.

وی گفت: مردم این منطقه از دولت می خواهند که با توزیع مصالح ساختمانی و آوار برداری، در این امر مهم مردم را یاری کنند که تا قبل از سرمای زودرس مشکلات این مناطق حل شود.

**۱۴۸۸ ** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۹۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.