قدردانی اعضای شورا از شهرداری برای افتتاح پروژه امام علی(ع)

۰۷خردادماه،

http://www.bananews.ir/اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا از مدیریت شهری برای ساخت پروژه امام علی تقدیر کردند.

به گزارش حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز از شهرداری تهران به سبب افتتاح بزرگراه امام علی(ع) تقدیر و تشکر کرد و افزود: این اقدام نشان داد که بخش دیگری از اهداف مدیریت شهری برای رفاه حال مردم کاهش معضلات فرهنگی، اجتماعی به ویژه در زمینه زیست محیطی، کاهش آلودگی هوا، اهمیت به وقت مردم و کاهش فاصله شما و جنوب محقق شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم هر کسی که در این پروژه خالصانه کار کرده است توفیق حاصل کند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه به خراب شدن چند مسجد در زمان ساخت بزرگراه نواب اشاره کرد و گفت:‌یکی از این مساجد مسجد فاطمه زهرا بود که هنوز با وجود اینکه زمینش در کنار سازمان بازنشستگی شهرداری تهران تملک شده است به سرانجام نرسیده است و از فضای به عنوان پارکینگ استفاده می گردد که شرعا ایراد دارد از این رو از مدیریت شهری کنونی درخواست می کنم مساجدی را که برای ساخت بزرگراه امام علی خراب شده است را خودش در این دوره مدیریت بسازد و آن را به مدیریت های بعدی محول نکند.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر تهران نیز از مدیریت شهری برای ساخت پروژه امام علی که در نوع خود کم نظیر است تشکر کرد و گفت:‌ در زمان ساخت این پروژه ۷ هزار واحد مسکونی خریداری شد که عده‌ای از این خانه ها به اشخاص آسیب پذیری تعلق داشت که با اعمال تغییر در وضعیت مسکن شهر تهران این خانواده ها آسیب پذیرتر شده اند از این رو از مدیریت شهری می خواهم با تشکیل کمیته ای نسبت به این اشخاص اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی در ادامه به وضعیت برج میلاد به عنوان المان شهر تهران اشاره کرد و گفت:‌ آبنمای خارج و داخل این برج دچار اشکال شده است و گویا آب در حال نفوذ به آن است بهتر است با تشکیل کمیته تخصصی، وضعیت بررسی شود تا مشکل شناسایی شود.

مهدی چمران نیز در این باره گفت: شایعاتی در این زمینه مطرح بود که با بررسی و تعمیرات اصلاح شد هم اکنون برج مشکلی ندارد اما از آنجا که این مسئله فنی است بهتر است کمیسیون عمران به این مسئله رسیدگی بیشتری کند.

احمد مسجدجامعی نیز در این باره گفت: برج میلاد از حساسیت بالایی برخوردار است بهتر است برای حفظ آن مصوبات کوچک نداشته باشیم تا شهرداری تهران بلاتکلیف نشود.

وی ادامه داد: اولین مصوبه ما در دور سوم شورا ها در ۶ سال قبل در ارتباط با برج میلاد بود که از اهمیت بالایی برخوردار بود از این رو بهتر است توجه بیشتری به برج شود.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.