قدردانی رئیس‌جمهور از نحوه استقبال مصری‌ها/ ابلاغ سلام گرم مرسی به احمدی‌نژاد

۰۹م اسفند ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد در دیدار «هشام زعزوع» وزیر گردشگری مصر با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و مصر از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: دو ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن‌ساز ایران و مصر هنگامی که در کنار هم قرار می‌گیرند، می توانند رخدادهای بزرگی را خلق کنند که به نفع همگان و صلح، امنیت و برادری است.

وی حوزه گردشگری را یکی از عرصه‌هایی برشمرد که می‌تواند، ارتباط میان دو کشور را تعمیق و گسترش دهد و تصریح کرد: همکاری‌های مشترک تهران – قاهره در زمینه گردشگری و امضاء تفاهم‌نامه در این خصوص نقطه آغاز بسیار خوبی است که می تواند منشأ برکات فراوانی برای دو ملت باشد.

احمدی نژاد افزود: اقداماتی که در زمینه گردشگری میان دو کشور صورت گرفته الگوی خوبی برای گسترش همکاری‌ها در سایر بخش‌های اقتصادی، تجاری و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و مصر خواهد بود.

رییس جمهور همچنین با تقدیر از حُسن استقبال رییس جمهور و مسئولان مصری در جریان سفر هیات ایرانی به این کشور گفت: مشکلات در برابر همه ملت‌ها قرار دارد و مطمئن هستم ملت مصر بر همه مشکلات خود غلبه خواهد کرد؛ چرا که این ملت، ملتی پیشگام است و موفق خواهد شد.

هشام زعزوع وزیر گردشگری مصر نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با احمدی‌نژاد و ابلاغ سلام‌های گرم محمد مرسی رییس جمهور مصر به وی، امضاء موافقتنامه اجرایی در زمینه گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و مصر را اقدامی بزرگ دانست و بر لزوم توسعه مناسبات همه جانبه میان دو کشور تاکید کرد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.