قدردانی سرکال اماراتی از حمایت فدراسیون فوتبال ایران

۲۹م اسفند ،

6-398.jpg

نامزد اماراتی انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از حمایت فدراسیون فوتبال ایران از او قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چند روز پیش پایگاه اینترنتی “الکاس” قطر به نقل از علی کفاشیان نوشت که ایران در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از یوسف سرکال اماراتی حمایت می کند.

سرکال که هنوز شرکت قطعی او در این انتخابات در هاله ای از ابهام است و شایعه های دربارهٔ ائتلاف اختمالی او با حافظ مدلج عربستانی به گوش می رسد از اینکه کشوری چون ایران حمایت از او را در انتخابات اعلام کرده خوشحال است:” اینکه فدراسیونی چون ایران حمایت خود را از من اعلام می دارد گامی مثبت به شمار می آید و باید از آنها تشکر کنم. علاوه بر ایران چند فدراسیون دیگر هم حمایت خود را به صورت علنی اعلام کرده اند که باید از همه آنها قدردانی کنم.”

در حالی پایگاه اینترنتی “الکاس” قطر از حمایت علی کفاشیان خبر داد که فدراسیون فوتبال خبر حمایت از کاندیداهای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را تکذیب کرده است.

یوسف سرکال، حافظ مدلج و شیخ سلمان سه نامزد عربی می باشند که به همراه ماکودی تایلندی خود را برای انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده می کنند. هر چند هم مدلج عربستانی و هم سرکال امارتی از آمادگی خود برای کناره گیری به نفع هم خبر می دهند اما هنوز هیچ کدام از آنها تصمیم نهایی خود را نگرفته است اما آنچه مسلم است این است که شیخ سلمان بحرینی می خواهد در هر حالت در این انتخابات شرکت کند.

سرکال در واکنش به کناره گیری حافظ مدلج گفت: من نمی توانم در این باره صحبت کنم. آنچه در رسانه ها دربارهٔ کناره گیری مدلج مطرح می گردد به خود او مربوط است نه من. آنچه که مسلم است رقابت سخت و فشرده نامزدها است. ۱۲ کشور حمایت خود را از ماکودی تایلندی اعلام کرده اند. او از مقبولیت خوبی در کشورهای شرق آسیا برخوردار است. شورای المپیک آسیا هم از شیخ سلمان حمایت می کند. دربارهٔ مدلج هم باید بگویم که هر کدام از ما حاضر است به نفع دیگری کنار رود. امیدوار بودم که با شیخ سلمان هم به توافق برسیم تا یک نماینده عربی در این انتخابات شرکت کند اما به نظر می رسد که این کار نشدنی است چرا که نشست اخیر کشورهای غرب آسیا بی نتیجه به پایان رسید.

او افزود: از ۷۰ در صد از کشورهای آسیایی دیدن کرده ام. بعضی از کشورها وجود دارند که نیازی به دیدن آنها نمی بینم چرا که اطمینان دارم به من رای می دهند در مقابل بعضی از کشورها هم می باشند که به من رای نمی دهند، بنابرین نیازی به سفر کردن به آنها هم نمی بینم. قرار است که ۲۷ همین ما با بلاتر دیداری داشته باشم.

قرار است انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ می در کوالالامپور مالزی برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.