قدس محل محاسبه قدرت اسلامی است

عضو مجلس خبرگارن رهبری با تاکید حضور مردم در روز قدس گفت: قدس علاوه بر پایگاه اعتقادی محل محاسبه قدرت اسلامی مسلمانان است و حضور مردم در راهپیمایی این روز تعیین کننده سرنوشت فلسطینیان خواهد بود.

آیت‌الله عباس‌علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون اهمیت روز قدس اظهار داست: قدس شریف پیش از آنکه شناسنامه سیاسی داشته باشد ریشه در اعتقادات دینی ما مسلمانان دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: قدس به دلیل اینکه اولین قبله مسلمانان و جایگاه عروج پیامبر و آرمگاه تعداد زیادی از انبیا و اولیا خداست و در روایات بر آن به عنوان یکی از مساجد چهار گانه تاکید شده است  یک پایگاه اعتقادی قوی برای مسلمانان محسوب می شود .

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: قدس علاوه بر جایگاه اعتقادی برای ما مسلمانان محل محاسبه قدرت اسلامی است و با توجه به شرایط ویژه منطقه و بیداری جوامع اسلامی  امسال  این روز به عنوان یادگار امام راحل از ویژگی و اهمیت بالاتری نسبت به سالهای پیش برخوردار است.

آیت الله سلیمانی در ادامه تصریح کرد: دنیای استکبار با همدستی کشورهای مرتجع منطقه درصدد شکستن خط مقدم مقاومت سوریه است.

وی با بیان اینکه زیاده خواهی صهیونیست‌ها و مسئله بیداری اسلامی، امت اسلامی یک تضاد در منطقه ایجاد کرده عنوان کرد: به طور قطع امسال روز قدس کشورهایی که از نعمت بیداری اسلامی برخوردار شده اند در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به خیل عظیم مسلمین آزادی‌خواه  جهان می پیوندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با پیش بینی عملکرد دشمنان اسلام  در مواجهه با راهپیمایی مسلمانان در روز قدس ،تاکید کرد: دنیای استکبار به مانند همیشه از انعکاس حرکت عظیم جمعه پایانی ماه رمضان اجتناب می‌کند و یا در پی کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم بر می‌آید و مرتجعان منطقه سعی در جلوگیری و مهار این حرکت جهانی خواهند داشت.

آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: مسلمانان روز به روز  قوی تر و جدی تر خواهان تعیین سرنوشت فلسطین به گونه ای که خود تعریف می کنند هستند، نه تعریف کفارکه قدس را به عنوان پایتخت صهیونیست می خواستند ،و لذا شکوه عظمت حضور مردم بسیار تعیین کننده این سرنوشت این است.
انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.