قدیری ابیانه: شهید احمد متوسلیان پیام انقلاب را ماندگار کرد

به مناسبت رونمایی از تندیس “حاج احمد متوسلیان”؛

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به شهید متوسلیان و دیگر شهدا را در انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران گفت: سمبل‌های انقلاب اسلامی ایران در لبنان به نماد مقاومت لبنان تبدیل شده است.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناسی عالی وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار  سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به مناسب رونمایی از تندیس شهید حاج احمد متوسلیان به عنوان نماد مقاومت اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و عوامل آن برخلاف ضوابط به ربودن ۴ دیپلمات ایرانی  دست زدند که حقیقت این ماجرا و سرنوشت این ۴ دیپلمات با سقوط رژیم صهیونیستی و آ‍زادسازی فلسطین آشکار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مبارزین لبنانی تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران راه مبارزه را طی کرده و از این طریق بر کشور خویش را از سلطه رژیم صهیونیستی آزاد کرده و شکست پی در پی وی را نصیب صهیونیست کردند.

کارشناسی عالی وزارت امور خارجه با اشاره به نقش شهید احمد متوسلیان و دیگر شهدا انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز حزب الله لبنان که خود درس آموخته انقلاب اسلامی ایران است به الگویی برای مبارزین جهان اسلام عرب تبدیل شده است و سید حسن نصرالله به محبوب‌ترین شخصیت عرب نزدملل مسلمان تبدیل شده است. رهبری که افتخارش پیرو از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سمبل‌های انقلاب اسلامی ایران در لبنان به کرات مورد تجلیل قرار گرفته است.

گفتنی است همزمان با سی‌امین سالروز اسارت چهار دیپلمات ایرانی در بند رژیم صهیونیستی تندیس حاج احمد متوسلیان به عنوان نماد مقاومت اسلامی در مرزی‌ترین نقطه لبنان و فلسطین اشغالی نصب خواهد شد.

این تندیس که “در پارک ایران” در مرزی‌ترین نقطه لبنان فلسطین اشغالی نصب شده است بعد ظهر شنبه طی مراسمی با حضور خانواده ۴ دیپلمات ایرانی و حزب‌الله لبنان رونمایی خواهد شد.

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.