قدیری‌ابیانه: در نامه ای به شورای نگهبان اقدامات مشایی در مکزیک را افشا کردم

۲۱اردیبهشت،

قدیری ابیانه از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، اجرای راهکارهای مناسب برای حوزه های اقتصادی، امور اداری، نفت و فرهنگی را در دولت آینده مهم خواند و گفت: اگر نامزد اصولگرا با مقبولیت عمومی متعهد به اجرای این امور شود لزومی برای حضور در انتخابات نمی‌بینم.

محمدحسن قدیری‌ابیانه ، با بیان اینکه در شرایط کنونی مهم‌تر از حضور هاشمی در عرصه انتخابات، اقدام عجیب احمدی‎نژاد در همراهی و حمایت از مشایی است، گفت: حضور احمدی‌نژاد نشان دهنده این است که برگزاری تمام سفرهای استانی و حضور مشایی در کنار احمدی‌نژاد تنها با هدف تبلیغات انتخاباتی بوده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک، با اعلام اینکه احمدی‌نژاد با برگزاری نمایش‌های غیرمتعارف برای تبلیغ مشایی طی چند ماه صدها میلیارد تومان از بیت‌المال هزینه کرد، افزود: این اقدام احمدی‌نژاد توهین به شعور ملت است.

وی از ارائه نامه‌ای به شورای نگهبان خبر داد و گفت: این گزارش مربوط به نمایش مجسمه‌های مستهجن در مکزیک از سوی مشایی به عنوان نماد تاریخ و فرهنگ ایرانی است.

قدیری‌ابیانه با یادآوری تنش‌های ایجاد شده در ستاد انتخابات وزارت کشور، توضیح داد: زمانی که احمدی‌نژاد و مشایی سکوی خبری را ترک کردند، من به بالای سن رفتم و درمورد تحویل مدارک به شورای نگهبان با خبرنگاران صحبت کردم و نسبت به هزینه کردن رئیس‌جمهور از بیت المال به نفع جریان انحرافی اعتراض کردم که در این زمان یکی از همراهان مشایی روی سکو آمده و تمام میکروفن‌ها را به زمین زد و بلندگوها را قطع کرد، من هم بدون توجه به این موضوع با صدای بلند به مطرح کردن مطالب خود ادامه دادم.

وی با تأکید بر اینکه به طور حتم من معیار رجل سیاسی و مذهبی دارا هستم، افزود: این سبب خوبی برای کاندیدا شدن است، البته تشخیص نهایی برعهده شورای نگهبان است و من هم به طور کامل به نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنم.

قدیری‌ابیانه در پاسخ به سوالی دربارهٔ امکان کنارگیری از عرصه انتخابات به نفع کاندیدای خاص، تصریح کرد: برای من مهم اجرای راهکارهای مورد نظرم دربارهٔ موضوعات اقتصادی، امور اداری، نفت و فرهنگی است، از این رو اگر کاندیدایی اصولگرا با مقبولیت عمومی متعهد به اجرای این امور شود من لزومی برای حضور در انتخابات نمی‌بینم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، با بیان اینکه من به دنبال گفتمان تازه و متفاوت در کشور هستم، یادآور شد: متأسفانه بسیاری از وعده‌های کاندیداها غیرعملی است.
 

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.