قرائتی: مسئله ازدواج موقت راه بیافتد

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به روسای دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه باید اقدامی برای ازدواج دانشجویان صورت گیرد، گفت: مسئله ازدواج موقت باید راه بیافتد و گرنه حرام انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی امروز در نشست روسای دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با بیان اینکه در قرآن ۲۷۰۰ پیام‌ حقوقی آورده شده است، تاکید کرد: قرآن را از مهجوریت بیرون آوریم و بدانیم که قرآن هنوز کشف نشده است.

وی خطاب به روسا، تاکید کرد: مزه دین را بچشانیم و بدانیم تفسیر و نهج‌البلاغه برای ما جا نیفتاده است، در این زمینه در هر دانشگاه یک جلسه تفسیر قرآن را راه‌اندازی کنیم.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه وضع نماز در دانشگاه‌ها و مدارس خوب نیست، گفت: هر دانشجو باید یک کتاب اسرار نماز را بخواند .

قرائتی با اشاره به برخی ظرفیت‌های خاموش در دانشگاه‌ها، گفت: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به ۴۰۰ هزار دانشجو که پدرشان شهید و یا جانباز هستند و دانشجویان معتکف اشاره کرد که باید از ظرفیت این دسته از دانشجویان استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به دانشجویانی که فرزندان روحانیون هستند، گفت: نمی‌گویم همه فرزندان روحانی ما خوب هستند، اما می‌توان از بخشی از ظرفیت این دسته از دانشجویان استفاده کرد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: همچنین اگر به برخی از اساتید دانشگاه‌ها بها دهیم، می‌توانند بسیاری از کارها را جلو ببرند.

قرائتی با اشاره به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر، گفت: دختر و پسرها را جدا کنیم، مگر در موارد ضرورت. در این زمینه کاری جز صبر نداریم.

از نظر علمی و عقلی نیز این موضوع مطرح است که آرایش و مباحثی این چنینی حواس دانشجو را پرت می‌کند.           


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.