قرائت همزمان صیغه نذر شیرخوارگان حسینی از شبکه دو سیما

۰۱م آذر ،

مراسم قرائت صیغه نذر شیرخوارگان حسینی که به طور همزمان در مصلی تهران، ۴۰ کشور جهان و استان های ایران برگزار می‌شود، از آنتن شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط ‌عمومی سیما؛ مریم جلالی با اشاره به جمعیت عظیم مادرانی که نوزادان شیرخوارشان را در این روز نذر حضرت علی اصغر(ع) می کنند، گفت: این همایش با شکوه چند سالی است که همزمان در تهران و تمام استان های سراسر کشور به صورت هماهنگ و متمرکز برگزار می‌شود و امسال شبکه دو تلاش کرده این مراسم باشکوه را از طریق گیرنده‌های تلویزیون به همه خانه‌ها ببرد.
وی با اعلام این که خطبه نذر همه این مادران ساعت ده صبح روز جمعه هشتم محرم همزمان در همه این همایش‌ها قرائت می گردد، گفت: تلاش می‌کنیم این مناسک ارزشمند مذهبی و حضور باشکوه مادران عزادار را به نمایش رسانه‌ای بگذاریم .
مدیر گروه خانواده در خصوص ویژگی‌های دیگر برنامه تلویزیونی شیرخوارگان حسینی گفت: در این برنامه که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز جمعه پخش خواهد شد تلاش می‌کنیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را با تاکید بر الگوپذیری از اسوه‌های عاشورایی به نمایش بگذاریم .
وی افزود: در این برنامه همچنین چند نفر از مادرانی که پنج سال پیش نوزادان شیرخوار خود را نذر حضرت علی اصغر کرده بودند؛ دعوت شده‌اند تا در خصوص تاثیر و کارکرد اجتماعی این سنت شیعی با آنها گفت‌وگو شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.