قرارداد”بیمه تکمیلی”بازنشستگان تمدید شد

8-1.jpg

بینا- رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با اعلام تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به مدت یک ماه دیگر و تا اول آبان ماه، گفت: در حال حاضر بازنشستگان و خانواده‌های آنها مشکلی برای برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی ندارند و می‌توانند مراجعه و از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.
به گزارش بینا، علی اکبر خبازها، با اعلام انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی و اجرای آن از ابتدای آبان، به ایسنا اظهار کرد: این در حالیست که در حال مذاکره با بیمه‌ها هستیم و هنوز هیچ تصمیم قطعی در این باره اتخاذ نشده است.
بنابر اظهارات وی و طبق نظر هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، حق بیمه پرداختی از سوی بازنشستگان، معادل نرخ تورم افزایش می‌یابد و انتظار می‌رود در قبال آن خدمات سرویس‌های ارائه شده از سوی بیمه‌ها افزایش یابد.
رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در ادامه گفت:‌ شرکت‌های بیمه‌ای پول بیشتری طلب می‌کنند، اما خدمات خود را توسعه نمی‌دهند و اصرار دارند قرارداد بیمه تکمیلی را با آنها منعقد کنیم و این امر دور از منطق است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.