قراردادهای عرصه و اعیان مسکن ویژه تهرانسر یکجا منعقد می‌شوند

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر به متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر قول داد که به زودی مشکلات پیش آمده در جهت عقد قرارداد و پیشرفت پروژه حل شود و اعلام کرد: قراردادهای عرصه و اعیان واحدهای مسکن ویژه تهرانسر به صورت یکجا با متقاضیان منعقد می‌شود.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) احمد اصغری مهرآبادی با حضور در محل پروژه مسکن ویژه تهرانسر و گفت‌وگو با متقاضیان، قول داد به زودی مشکلات پیش آمده در جهت عقد قرارداد با متقاضیان و پیشرفت در انجام پروژه حل شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در مورد انعقاد قراردادهای عرصه و اعیان واحدهای مسکن ویژه تهرانسر اعلام کرد: قرارداد عرصه و اعیان را قصد داریم به صورت یکجا با متقاضیان منعقد کنیم البته کسانی که توان مالی دارند قراردادهای عرصه و اعیان با آن‌ها به صورت یکجا بسته می‌شود و کسانی که توان مالی ندارند نیز قراردادشان جداگانه منعقد می‌شود.

شیوه اجرای پروژه مسکن ویژه تهرانسر باید مجددا بازنگری شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: شیوه نامه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در مورد مسکن ویژه تهرانسر باید مجددا بازنگری شود و تمام سعی ما این است که با بازنگری آن، کمک بیشتری برای خانه‌دار شدن مردم و تسریع در پیشرفت پروژه انجام دهیم.

مهرآبادی بر لزوم اطلاع رسانی در جهت پیشرفت پروژه توسط مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید و اظهار کرد: به زودی تابلویی بزرگ تهیه می‌کنیم تا در محل پروژه نصب شود و بدین صورت مردم از وضعیت پیشرفت کار مطلع شوند.

فرصت ۱۰ روزه برای بررسی مشکلات مسمکن ویژه تهرانسر

وی خطاب به معترضان گفت:‌ اجازه دهید این کار را مجددا بررسی کنیم و برای این که مسیر را همواره و مشکلات را حل کنیم ۱۰ روز به ما وقت بدهید. باید مشاور حقوقی بیاوریم تا بررسی کنیم که کدام راه برای کمک به شما بهتر است. حتما مشکلات را به وزیر منتقل و راهکارهای تازهی ارائه می‌دهیم که پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و قول می‌دهم به شما در این زمینه کمک کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان این است که به این پروژه سرعت دهیم؛ همان طور که مشکل پیش آمده در مورد عرصه این واحدهای مسکونی با کمیته امداد و ستاد اجرای فرمان امام (ره) تا حدود بسیاری حل شده است و یک تفاهم نامه نیز با آن‌ها منعقد کرده‌ایم که معادل زمین پروژه مسکن تهرانسر که متعلق به آنان است، در کرج و تهران زمین‌هایی را به آن‌ها اختصاص دهیم که معادل قیمت این زمین‌ها باشد.

مهرآبادی با بیان این‌که تا یک هفته دیگر جلسه‌ای با حضور مسئولان برگزار خواهیم کرد و نتایج را به مردم اعلام می‌کنیم، گفت: این زمین در اختیار دولت است اما پیمانکاران این پروژه نیز قیمت تمام شده ساخت را می‌خواهند و ما بیشتر از آن در جهت جلوگیری از تضییع حق مردم اختصاص نخواهیم داد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.