قرارداد میلیاردی بازیکنان پرسپولیس با تراکتور

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

این ۲ پرسپولیسی چقدر با تراکتور بستند؟

رقم قرارداد بازیکنان تراکتورسازی هفته قبل اعلام گردید. در این لیست ۲ پرسپولیسی در صدر قرار داشتند:

علی کریمی ۱۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
کریم انصاری فرد ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال

مدیر عامل سابق باشگاه تراکتور سازی در خصوص ناراحتی برخی از بازیکنان نسبت به یکسان نبودن قراردادها گفت: اینکه همه بازیکنان یکسان پول بگیرند امکانپذیر نیست.

حمید زینی زاده افزود: قراردادهای بازیکنان نسبت به وضعیتشان منعقد شده است. علی کریمی با ۱۵۰ بازی ملی نسبت به بازیکنان دیگر باید بیشتر پول بگیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: بستن قراردادها بر اساس توافق ۲ طرفه صورت می‌گیرد. بازی علی کریمی قابل قیاس با یک بازیکن جوان نیست بر این اساس قرار داد وی هم نسبت به دیگر بازیکنان بیشتر است.

مدیر عامل سابق تراکتور سازی درباره انتشار قراردادهای بازیکنان تراکتور سازی گفت: قراردادهای منتشر شده بازیکنان تراکتور سازی درست است. علی کریمی و کریم انصاری فرد بالاتر از یک میلیارد گرفتند.

وی درباره ناراحتی برخی از بازکنان نسبت به قراردادهای بالای بازیکنانی که کم بازی کردند، گفت: این موضوع که چه بازیکنی بیشتر در ترکیب قرار بگیرد در اختیار سرمربی تیم است. بازیکنی در خارج از کشور است که چهار بازی انجام نداده اما ۱۰۰ میلیون یورو پول گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: فرشید طالبی در خیلی از بازی‌ها روی نیمکت بود اما رقم قراردادش نسبت به نصرتی و اسدی بیشتر است. مبلغ قرار داد بر اساس تعداد و دقایق بازی نیست.

زینی‌زاده بیان کرد: به هر حال قرار دادها بر اساس توافق بین بازیکن و مسئولان باشگاه منعقد می‌شود. بازیکنان سطح بندی شدند. برخی از بازیکنان در سطح یک قرار گرفتند و قرار دادشان بالا است و مابقی هم در سطح پایین یک قرار گرفتند و مابقی هم در سطح پائین قرار گرفتند و مبلغ قراردادشان زیاد نیست.

زینی زاده بیان کرد: کریم انصاری فرد و علی کریمی بیشترین امتیاز را برای تراکتور سازی به ارمغان آوردند بر این اساس رقم قراردادشان باید نسبت به دیگر بازیکنان باید بیشتر باشد.

وی درباره ارزیابی‌اش نسبت به پیشنهاد بالای تونی برای تمدید قراردادش گفت: مدیریت باشگاه باید در این مورد توضیح بدهد اهداف و استراتژی باشگاه برای فصل بعد باید مشخص شود و بعد وضعیت سرمربیگری تیم تراکتور سازی مشخص می‌شود.

زینی زاده در پایان خاطر نشان کرد: بومی گرایی و جوانگرایی در تراکتورسازی از ۲ فصل قبل شروع شده است. در سند راهبردی باشگاه تراکتورسازی مشخص شده که آزمون بومی گرایی باید تا چهار سال دیگر صورت بگیرد.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.