قرارداد ۱۰ بازیکن راه‌آهن تمدید شد

۲۵اردیبهشت،

به گزارش سایت باشگاه راه‌آهن، رستم زندی که این روزها به نمایندگی از باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان برای بستن تیم فصل آینده است دربارهٔ آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم عنوان کرد: ما در حال حاضر با ۱۰ بازیکن فصل قبل خودمان به صورت قطعی توافق کرده‌ایم و سه بازیکن نیز تا این لحظه از جمع ما جدا شده‌اند. فرزاد آشوبی، علی غلام که رباط صلیبی‌اش را جراحی کرده، سامان آقازمانی، علی عظیمی و سیدعلی حسینی پنج بازیکنی می باشند که جدیدا با آنها برای ماندن توافق کردیم و پیش از این هم با بهادر عبدی، مهدی زارعی، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی و پیروز قربانی توافق کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به طور حتم طی امروز و فردا با بقیه بازیکنان مدنظر کادر فنی هم توافق می‌کنیم و در کنار آن کار مذاکره با بازیکنان جدید را هم دنبال خواهیم کرد. سعی ما بر این است که خیلی زود کار نقل و انتقالات را تمام کنیم تا تمرینات با تمام نفرات آغاز شود.

زندی دربارهٔ لیست بازیکنان جدید یادآور شد: علی دایی اسامی بازیکنان مورد نظرشان را به باشگاه اعلام کرده‌ و ما تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم نظر او را جلب کنیم. به هر حال همه چیز به مذاکرات مستقیم بستگی دارد و امیدواریم که بتوانیم بازیکنان مورد نظر دایی را جذب کنیم.

معاون اجرایی باشگاه دربارهٔ بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند گفت: تا به حال جدایی علیرضا عباسفرد، محمدرضا مامانی و ایگور کاسترو قطعی شده و چند بازیکن دیگر نیز جدا خواهند شد که در یکی دو روز آینده تکلیف همه چیز مشخص می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.