قرارداد ۵ ساله پرسپولیس با یک اسپانسر جدید

نشست خبری کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس و رونمایی از شرکت جدیدی که با این باشگاه در خصوص برند‌هایش قرارداد امضا کرده بعدازظهر امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش فارس ،در این نشست فرهاد بیاشاد به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، عزرائیلیان نماینده رسمی شرکت پرتاب افزار و مهندس قریب رئیس هیئت مدیره این شرکت حضور داشتند.

در این جلسه بیاشاد معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: شروع کار شرکت جدید را به عنوان اسپانسر با باشگاه پرسپولیس به فال نیک می‌گیریم. به دنبال این بودیم تا به هر طریقی که شده نگرشی جدید را وارد باشگاه بزرگ پرسپولیس کنیم. در حال حاضر همه می‌دانند فوتبال در دنیا یک صنعت است و خصوصیات خاص خودش را دارد.

وی افزود: در بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های قابل توجهی را در کار گروه اقتصادی انجام دادیم. در یکی از بخش‌ها به دنبال این بودیم تا کالاهایی با برند باشگاه در اختیار هواداران قرار گیرد. به همین دلیل قراردادی با شرکت پرتاب افزار نماینده شرکت دسینی در ایران در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) منعقد کردیم و از این قرار داد امروز رونمایی شد. سعی خواهیم کرد با کمک این شرکت با استانداردهای جهانی به فکر خدمت رسانی به هواداران باشیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برخی باشگاه‌های بزرگ اروپایی ۴۵۰ میلیون یورو درآمد و سود دهی از طروق مختلف دارند و ما با ۳۰ میلیون هوادار نباید به فکر بودجه ۸ تا ۱۰ میلیاردی باشیم. باشگاه رئال ۴۵۰ میلیون یورو از محصولات خود درآمد دارد. ما هم به دنبال این هستیم تا به سوی جهانی شدن برویم. دسینی ۸ سال است که با کیفیت‌ خوب در کشور ما شروع به کار کرده و این کالاها را با تخفیف ویژه در اختیار هواداران می‌گذارد. ۱۴۰ فروشگاه در کل کشور محصولات ما را به هواداران عرضه خواهند کرد و بخشی از درآمد فروش کالا به باشگاه پرسپولیس می‌رسد.

همچنین مهندس قریب رئیس هیئت مدیره شرکت پرتاب افزار گفت: سؤال ما همیشه این بود که چرا در باشگاه کار درآمدزایی نمی‌شود. به همین دلیل با یک برنامه ریزی به سمت باشگاه پرسپولیس آمدیم و مانند باشگاه‌های منچستر، رئال و بارسا به فکر برند با کیفیت برای باشگاه پرسپولیس شدیم. این برند‌ها در تمام دنیا کارایی‌ خوبی دارد اما در ایران برای اولین بار است که از آن رونمایی می‌شود. امیدوارم با همکاری‌های فروشگاه‌های داخلی و خارجی کالاهای خوبی را با تخفیف ویژه به هواداران بدهیم. از دو ماه دیگر در مراسمی رسما از کالاهایمان رونمایی می‌کنیم.

قریب خاطرنشان کرد: دسینی ۱۰۰ فروشگاه را زیر پوشش خود دارد و سعی خواهیم کرد اجازه ندهیم از کارهای تقلبی استفاده شود. شاید دو روز دیگر کالاهای ما در میدان منیریه فروخته شود اما ما اینجا نیاز به حمایت هوادارانمان داریم که برای حمایت از باشگاه به ما وفادار باشند و فقط از کالای ما بخرند. این ما نیستیم که در این زمینه سود می‌کنیم بلکه باشگاه پرسپولیس است. ما حتی افتخار این را داریم که در چهارمحال و بختیاری نیز دفتر داریم که سعی خواهیم کرد این دفاتر و فروشگاه‌های خود را در ۲۶ استان فعال کنیم. این کار ضمانت اجرایی ندارد و در باشگاه استقلال نیز با تاکید رویانیان اجرا خواهد شد.

همچنین عزرائیلیان نماینده رسمی شرکت پرتاب افزار اظهار داشت: اتفاق نویی در فوتبال ما برای اولین بار به طور رسمی رخ داده است. ما در ۱۴۰ نقطه کشور سعی می‌کنیم محصولات خود را برای خرید هواداران آماده کنیم. شرکت دسینی به فکر کمک به آینده فوتبال است. اگر هواداران با کارت‌های مخصوص باشگاه برای خرید بیایند شامل تخفیف ویژه خواهند شد. از ۴۵ روز دیگر رسما از کالاهای خودمان رونمایی خواهیم کرد و فقط باید رسانه‌ها به ما کمک کنند که هواداران به دنبال کالاهای تقلبی نروند.

وی گفت: به دنبال این نیستیم تا به دنبال الگوهای ناقص برویم. ما به دنبال کار جدید خواهیم رفت. در پرسپولیس معاونت حقوقی خوبی داریم که اجازه نخواهد داد از این موضوع سوء استفاده شود.

در ادامه مجددا بیاشاد در پاسخ به سؤال خبرنگاران که اگر مدیریت باشگاه تغییر کند تکلیف چه می‌شود، گفت: این موضوع ارتباطی به وضعیت ما ندارد. ما حتی صحبت‌های لازم را برای گرفتن کپی رایت انجام دادیم و هر کس خارج از قانون باشد با او برخورد می‌کنیم و محکم می‌ایستیم تا در حق باشگاه ظلم نشود. قرارداد ما با دسینی ۵ ساله است و قطعا اجازه خرید کالاهای تقلبی را نخواهیم داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.