قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) چراغ روشن انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی است

۲۲م آذر ،

جانشین فرمانده کل سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را چراغ روشن انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی توصیف کرد و گفت: نقش این قرارگاه امروز از هر زمان دیگری تعیین کننده تر است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که در دهمین همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سخن می‌گفت، با بیان این که استکبار جهانی برای مقابله با ایران همه حربه ها و استراتژی‌ها را تجربه کرده است، اظهار داشت: امروز تحریم اقتصادی در محور استراتژی دشمنی های غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته و به همین سبب نقش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امروز از هر زمان دیگر تعیین کننده تر است.

سردار سلامی نظام جمهوری اسلامی را مدل مجسم تمدن بزرگ اسلامی در جهان توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی و در رأس آن امریکا تمام سعی خود را به کار گرفته است که از شعاع تکثیر و ایجاد الگو در جهان اسلام جلوگیری کند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نیز از همه اجزای قدرت خود برای مقابله با ایران استفاده کرده است و با ناکام ماندن در همه عرصه ها محور اصلی مقابله خود با ایران را در عرصه اقتصادی قرار داده است.

وی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را چراغ روشن انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی دانست و گفت: هر نمادی از پیشرفت عمرانی کشور که توسط این قرارگاه ایجاد می گردد ساختمان یک تمدن را رقم می زند و از این رو مأموریت قرارگاه نه صرفا کار اقتصادی بلکه ارائه الگوی صحیح است و آنچه را که انجام می دهد باید در عالی ترین سطح کیفیت و فناوری باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: از آنجا که کارهای عمرانی کشور را با الگوی سپاه انجام می دهید روح معنویت و خلوص باید در کارهای شما موج بزند و فضاهای کارگاهی آکنده از عطر معنویت گردد.

سردار سلامی با اشاره به اهمیت بالای ایمنی، سلامت و حفظ محیط زیست در اجرای طرح های عمرانی کشور گفت اصول ایمنی، سلامت کارکنان و حفظ محیط زیست از اصول بسیار مهمی است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)با عملیاتی کردن این اصول ثابت کرده است برای سلامت و جان انسان ها ارزش خاصی قائل است.

سردار سلامی با اشاره به ابعادی از واقعه عظیم عاشورا ، امام حسین علیه السلام را مظهر تجلی حدیث شریف “الاسلام یعلو و لا یعلی علیه” در پیکره جامعه اسلامی دانست و گفت: واقعه عاشورا آن قدر عظیم بود که از افق زمان و مکان فراتر رفت و عالمگیر شد و قدرت مستهلک سازی زمان نتوانست این اتفاق را از تازگی بیاندازد. جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران را اعجازی الهی و برگرفته از اتفاق عظیم عاشورا دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست هندسه قدرت جهانی را تغییر دهد و تمدنی تازه را در عصر حاضر بنیان گذارد.

وی در پایان با بیان این که تمام انقلاب های جهان پس از چند سال قدرت های مسلط را پذیرفته و به شکست رسیده اند گفت: عنصر جاودانگی از الهی بودن یک پدیده نشأت می گیرد و انقلاب اسلامی ایران با الهام گیری از عاشورا توانست به جاودانگی متصل گردد.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.