قرار دادن سپاه به عنوان سازمانی تروریستی نشانه حماقت آمریکایی ها است

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2017/01/467454906b87b26e5358ab9f81e7191d.jpg

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی ظلم و جور وجود دارد و استکبار جولان می دهد سپاه هم اقدامات خودش را انجام می دهد تا کمر مستکبران را بشکند.

هفته گذشته چند سناتور آمریکایی پیشنویس قطعنامه ای را درباره به رسمیت شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان سازمانی تروریستی به کنگره آمریکا ارسال کردند؛ “مایکل مک کول” سناتور جمهوریخواه از تگزاس مبتکر این طرح است.

در همین رابطه منصور حقیقت پور با بیان اینکه قرار دادن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی اوج حماقت آمریکایی ها را می رساند اظهار کرد: آنها قبل از این هم نام حزب الله لبنان را در لیست گروههای تروریستی قرار داده بودند؛ آمریکایی ها هدف گیری دقیقی دارند و می خواهند آن نهادهایی که در عرصه بین الملل، کمرشان شکسته را به عنوان تروریست معرفی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز سپاه مقتدر ترین جریان مقاومتی در برابر تروریستهایی است که خود آمریکایی ها در منطقه درست کردند گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم سوریه، عراق و یمن جایگاه ممتازی دارد و آنها به خوبی می دانند که سپاه جریانی آزادی بخش است که زیر بار فشار استکبار نمی رود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها فهمیده اند که از کجا ضربه خورده اند و چون رسما نمی توانند به شکست از سپاه در غرب آسیا اعتراف کنند، از تروریستی بودن ماهیت آن صحبت می کنند.

حقیقت پور افزود: ما از این نوع اقدامات آمریکایی ها نه تنها ناراحت نمی شویم بلکه خوشحال هم می شویم چراکه متوجه می شویم آمریکایی ها فهمیده اند که ضربات کاری در غرب آسیا را از کدام ناحیه دریافت می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تا وقتی ظلم و جور وجود دارد و استکبار جولان می دهد سپاه هم اقدامات خودش را انجام می دهد تا کمر مستکبران را بشکند خاطرنشان کرد: پایگاههای مقاومتی سپاه در قلب مسلمانان است و آمریکا نمی تواند قلب مسلمان را اشغال کند.

۲۹۲۱۲

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.