قربانی:مصدومیت مکانی جدی نیست

۱۲م دیماه ،

دکتر مسعود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت سوشا مکانی گفت: مکانی از ناحیه ستون فقرات دچار مشکل شده بود که این مصدومیت چندان جدی نیست از او MRI گرفته شد و کارهای درمانی‌اش را دنبال کردیم ان‌شاء‌الله از فردا با حضور در تمرینات با نرم دویدن کار خود را دنبال می‌کند.

وی در مورد وضعیت مصدومیت هادی شکوری خاطر نشان کرد: شکوری تمرینات فیزیوتراپی و بدنسازی را انجام می‌دهد او نیز همانند مکانی از فردا با حضور در تمرینات کار خود را آغاز می‌کند.

پزشک تیم نفت تهران در مورد مصدومیتی که برای منوچهری و احمد آل‌نعمه ایجاد شده است، تصریح کرد: منوچهری و آل‌نعمه هر دو از ناحیه دو قلوی پای چپ دچار ضرب‌دیدگی شدند. مشکل آنها چندان جدی نیست منوچهری در ابتدای قبل از آغاز تمرین فیزیوتراپی کرد و سپس با نرم دویدن به استخر رفت تا آب درمانی کند. مشکل این بازیکنان جدی نیست و می‌توانند کار خود را همراه تیم دنبال کنند.

قربانی در مورد شرایط رضا نوروزی گفت: رضا نوروزی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و کم‌کم برای بازی کردن آماده می‌شود. او در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و از دو هفته دیگر می‌تواند در ۱۵ دقیقه پایانی برای تیم به میدان برود.

وی در مورد شرایط میثم حسینی و عزتی عنوان کرد: حسینی از ناحیه کمر دچار مشکل شده بود و تمرینات فیزیوتراپی را دنبال می‌کرد، او در نیمه دوم بازی مقابل مس کرمان به میدان رفت و برای تیم بازی کرد. عزتی نیز پس از انجام کارهای فیزیوتراپی از امروز بدون مشکل دویدن و کار با توپ را انجام داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.