قربانی سکوت+ داستان یک شاخه گل رُز که قرار است به معشوق برسد اما…

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/9-2-1391/IMAGE634711731775549886.jpg

/Images/News/Larg_Pic/9-2-1391/IMAGE634711731952766197.jpg

به گزارش خبرآنلاین، رمان «رُز مرا نگه دار» نوشته پری نرگسی در ۲۶۰ صفحه از سوی انتشارات آموت منتشرشد. «رز مرا نگه دار» که داستان یک رُز است که قرار است به دست معشوق برسد اما ماجراهای عجیب و غریبی از سر می‌گذراند با نگاهی به دنیای جوانان، ‌دغدغه‌های امروز آنان در قالب رمان را مرور کرده است. نویسنده سعی داشته با تکیه بر مسایل عاطفی و نیز موضوعات اجتماعی روز دنیای جوانان را براساس دغدغه‌هایشان در قالب این رمان مرور کند.

در این داستان راوی یک شاخه گل رز است که داستان را از زاویه نگاه سوم شخص برای مخاطبان بازگو می‌کند. از پری نرگسی تا به حال چند رمان به چاپ رسیده است و رمان «آسمان قلب لائورا» به زودی در نشر آموت منتشر خواهد شد.
 

بنابراین گزارش، انتشارات آموت یک رمان دیگر را هم به تازگی منتشر کرده است.  «قربانی سکوت» نوشته نرگس اکبری‌کردیانی. رمان «قربانی سکوت» داستان زندگی دختری روستایی به نام لیلا است که در نوجوانی در زادگاهش شاهد اجرای حکمی است که در آن تبعیض و بی‌عدالتی به‌گونه ای غم‌انگیز به‌وضوح دیده می‌شود. این ماجرا که عواقب وخیمی برای لیلا و اطرافیانش دربردارد روح حساسش را به شدت جریحه‌دار می‌کند تا جایی که وادارش می کند به هر طریقی شده، انتقام ناکامی‌هایش را از مسببانش بگیرد.

او هدفش را دنبال می کند اما نرسیده به انتهای راه، درگیر ماجرای عشقی می‌شود که شور و اشتیاق مبارزه را در او می‌کشد. درپی این اهمال، اندکی بعد همان عشق شورانگیز که لیلا به خاطرش، آرمانش را رها می کند، خود در دام عواقب زیانبار همان ماجرا گرفتار می‌شود. نویسنده درباره اثرش می‌گوید: «در محیط کوچکی بزرگ شدم، جایی که کمبودها و بی‌توجهی و بدتر از آن، ناآگاهی‌ها حمله‌ور بودند.»

رمان «رز مرا نگه‌دار!» ۷۰۰۰ تومان و «قربانی سکوت» با قیمت ۸۵۰۰ تومان  منتشر شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.