قرض‌الحسنه را احیا کنید

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: ترویج و احیا سنت قرض الحسنه راهکاری مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی است

ناصر وفائی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اعتبارات تخصیصی نیمه اول امسال صندوق مهر امام رضا (ع) درحوزه ازدواج ۱۸ میلیارد ریال بوده است .

وی از ثبت نام اینترنتی ۷۴۶ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در سامانه بانک مرکزی در نیمه اول امسال خبر داد و اظهار کرد : از این تعداد ۶۳۲ نفر واجد شرایط لازم برای دریافت تسهیلات شناخته شده و به این اشخاص مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به عنوان وام ازدواج پرداخت شده است .

سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان گفت : میزان وام ازدواج پرداخت شده برای هر فرد ۳۰ میلیون ریال است، همچنین کسانی که تاریخ ازدواجشان در روز نیمه شعبان ( سوم تیرماه سال ) بوده علاوه بر ۳۰ میلیون ریال فوق، مبلغ ۲۰ میلیون ریال نیز به عنوان هدیه ازدواج با کارمزد چهار درصد دریافت کرده اند.

وفائی ابراز کرد: مزدوجین نیمه شعبان سال جاری میتوانند علاوه بر دریافت تسهیلات سی میلیون ریالی از سایر بانکهای عامل ، از تسهیلات هدیه ازدواج بیست میلیون ریالی صندوق مهر امام رضا(ع) بهره مند گردند .

وی در بخش دیگری از توضیحات خود به اعطای تسهیلات سرمایه در گردش صندوق اشاره و خاطرنشان کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) آمادگی دارد به صنوف فعال در استان مشروط به افتتاح و گردش حساب در شعب صندوق تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۴% پرداخت نماید .


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.