قرعه‌کشی جام حذفی طبق استانداردهای جهانی

۲۱ آبان ،

کاظم امانی درگفت و گو با فارس، پس از پایان جلسه هم اندیشی سازمان لیگ و باشگاه‌ها گفت: جلسه هم اندیشی بسیار خوب و مناسبی بود. باشگاه‌ها نقطه نظرات خود را اعلام کردند و این برای اولین بار بود که چنین جلسه‌ای برگزار می‌شد که حرکت بسیار خوب و پسندیده‌ای بود.

وی افزود: در این جلسه طبق استانداردهای جهانی قرعه کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. ابتدا پیشنهاد شد که برای کمک به شرایط اقتصادی باشگاه‌ها بازی‌ها در دو گروه استان‌های شمالی و جنوبی برگزار شود؛ اما پس از رای‌گیری تصمیم بر این شد که بازی‌ها طبق همان منوال قبل پیگیری شود و فکر می‌کنم با قرعه کشی‌ که انجام شد عدالت برقرار شد.

امانی در مورد اینکه برخی اعتقاد داشتند جام حذفی نباید برگزار شود خاطرنشان کرد: طبق نظر فیفا و afc و به دلایل زیادی جام حذفی باید برگزار می‌شد. طبق نظر فیفا باشگاه‌ها برای رسیدن به استاندار فنی حداقل باید تعداد مشخصی از بازی در طول سال انجام دهند. از طرف دیگر تیم‌هایی که در دسته یک حضور دارند این فضا را به دست می‌آورند تا دیده شوند و با میزبانی تیم‌های لیگ برتر درسطح شهرستان‌ها یک نشاطی در جامعه ایجاد خواهد شد. برگزاری جام حذفی محاسن زیادی داشت، از طرفی هم فشردگی بازی‌ها کار را کمی سخت می‌کند اما باید جام حذفی برگزار می‌شد.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه تیم راه آهن در اولین بازی خود در جام حذفی باید به مصاف تیم شاهین بوشهر برود عنوان کرد: هیچ فرقی نمی‌کند که با چه تیمی روبه رو می‌شویم. شاهین بوشهر تیم باانگیزه و خوبی است که در دسته یک فعالیت می‌کند. قرعه‌کشی مناسب انجام شد و تیم‌های قدرتمند در سراسر جدول پخش شدند. در بخشی که ما قرار داریم تیم‌های خوبی حضور دارند و همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا بازی‌های قدرتمندی در این مسابقات ارائه کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.