قرعه‌کشی مسافرتی در نمایشگاه گردشگری

۱۱ام بهمن ،

بینا- آژانس‌های مسافرتی حاضر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل‌داری، اقدام به برگزاری مراسم قرعه‌کشی میان بازدیدکنندگان کردند.
به گزارش بینا به نقل از ستاد خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل‌داری، این آژانس‌ها به‌منظور ترغیب بازدیدکنندگان به سفر و با توجه به نزدیکی تاریخ برگزاری این نمایشگاه با تعطیلات نوروز، اقدام به در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای گردشگران در ایام برگزاری این نمایشگاه کردند.
بر اساس این گزارش، بعضی از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه ششم نیز به منظور ایجاد انگیزه میان بازدیدکنندگان و ترویج فرهنگ گردشگری، در این ایام اقدام به قرعه‌کشی میان مراجعان و بازدیدکنندگان کردند که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.
این گزارش حاکی‌است، این نمایشگاه با همکاری شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری (سمگا) و با حمایت بانک گردشگری، گروه هتل‌های بین‌المللی قصر، هواپیمایی آسمان، باشگاه گردشگری ایرانیان، گروه هتل‌های پارس و تعداد زیادی از فعالان گردشگری و هتل‌داری ایران برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه با شعار «دور دنیا بدون ویزا» فعالیت می‌کند و عصر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه به کار خود پایان خواهد داد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.