قرمزپوش های اهوازی برای بهبود جایگاه خود در جدول بایدباجدیت عمل کنند

به گزارش ایرنا، کسب پنج امتیاز از پنج مسابقه توسط بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان به هیچ وجه قابل قبول اهالی فوتبال دوست منطقه نیست.

از این رو آنان باید در دیدارهای پیش رو به شکلی عمل کنند تا بتوانند موفق از زمین خارج شوند، شرط این مساله، گوش کردن و به اجرا درآوردن برنامه ها و تاکتیک های کادر فنی این تیم توام با کوشش و تلاش بیش از حد در زمین مسابقه است.

بدیهی است اگر بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان چنین عمل کرده و از تک روی خودداری کنند، نتایجی بهتر از این که تاکنون بدست آورده اند، خواهند گرفت.

تیم فولاد خوزستان در ادامه دوازدهمین دوره مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، روز پنجشنبه (پس فردا) یک بازی سخت و دشوار با تیم جوان و پرانگیزه تیم راه آهن تهران در تهران دارد که نیازمند کسب امتیاز از این مسابقه است.

بنا به اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم های راه آهن تهران و فولاد خوزستان تاکنون در ۱۲ مسابقه ای که در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران با هم برگزار کرده اند، نتیجه آن سه برد برای فولاد خوزستان، پنج برد برای راه آهن تهران و چهار تساوی برای هر دو تیم بوده است.

در مجموع این دیدارها، بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شده اند ۱۴ بار توپ را با تور دروازه راه آهن آشنا کنند و در عوض ۱۲بار دروازه شان به روی مهاجمان راه آهن باز شده است.

آخرین باری که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند، در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر در تهران بود که این بازی بدون گل مساوی خاتمه یافت.

آمار نشان می دهد در شش مسابقه برگزار شده این دو تیم در شهر اهواز، قرمزپوش های فولاد خوزستان دو بار موفق به شکست تیم راه آهن شده، دو بار مساوی کرده اند و در دو بازی نیز شکست خورده اند.

از مجموع شش مسابقه ای که این دو تیم تاکنون در تهران انجام داده اند، بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان یک بار موفق به شکست تیم راه آهن شده، دو بار به نتیجه مساوی رسیده و در سه مسابقه هم تن به شکست داده اند.

گفتنی است، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و راه آهن تهران فقط

در شش دوره از رقابت های لیگ برتر با هم دیدار کرده اند و آمار ارایه شده مربوط به این شش دوره است.ک/۴

۶۳۹/۶۴۱

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۵۵۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.