قریب به ۲۰۰ فیلم کوتاه در پردیس ملت روی پرده می‌رود

برنامه‌های روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد

در روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران قریب به ۲۰۰ فیلم کوتاه در پردیس ملت روی پرده می‌رود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، امروز سه شنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۹ صبح تمامی سالن‌های پردیس سینمایی ملت با نمایش فیلم کوتاه، نشست، نقد و بررسی و کارگاه آموزشی به استقبال آغاز این جشنواره می‌رود.

سالن شماره یک پردیس ملت از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳با نمایش شش سانس ۱۰۰ دقیقه‌ای فیلم‌های فیلمسازان ایرانی – بخش مسابقه ایران – را نمایش می‌دهد.

سالن شماره دو پردیس از ساعت ۹ صبح با نمایش برگزیدگان جشنواره بیست و هشتم، گزیده بین الملل ۲۵ تا ۲۸، نمایش فیلم‌های انیمیشن ایران و جهان، نمایش نخستین بخش از مجموعه ۵ سانسی بهترین بهترین‌ها و از ساعت ۳۰ :۱۵ الی ۱۸ با کارگاه تخصصی جلوه‌های ویژه بصری و در نهایت از ساعت ۳۰ :۲۰ الی ۳۰ :۲۲ با نقد و بررسی فیلم‌های بخش مسابقه به‌کار خود پایان می‌دهد.

میهمان جلسه نقد و بررسی علاوه بر علی علایی به‌عنوان مجری کاشناس ثابت منوچهر اکبرلو هم حضور دارد.

سالن شماره سه پردیس ملت با نمایش ۶ سانس ۹۰ دقیقه‌ای به نمایش نزدیک به ۵۰ عنوان فیلم کوتاه خواهد پرداخت که برنامه نیز از ساعت ۱۵ :۱۰ صبح الی ۳۰ :۲۲ شب ادامه دارد.

سالن شماره چهار نیز از ساعت ۹ صبح با نمایش فیلم‌های تجربی ایران و جهان، فیلم‌هایی با عنوان دنیای پیراخون از شش کشور جهان، مرور فیلم‌های اکو و مسلمان، مرور بخش اول از آثار شهرهای ساحلی از مجموعه پنج قسمتی این بخش و بهترین بهترین‌ها سانس دوم و نهایت مرور انیمیشن آلما از ساعت ۳۰ :۲۱ الی ۲۳ برای علاقه‌مندان برنامه خواهد داشت. 

گفتنی است؛ استفاده از این برنامه برای اعضا و هنرجویان انجمن و همچنین دانشجویان رشته‌های سینما و مرتبط رایگان است.

لازم به ذکر است؛ بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران و سراسر کشور در حال برگزاری است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.