قشری که در برنامه‌های کاندیداها فراموش شدند/ دولت به وعده‌ها عمل نکرد

۲۱خردادماه،

تا به امروز که پای هر یک از برنامه‌های هر ۸ کاندیدای ریاست جمهوری نشستیم، خبری از برنامه‌های آنها برای جامعه معلولان کشور جامعه نبوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگارن؛ کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از زمان تایید صلاحت خود رسما سفرها و برنامه‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند.

در این بین نیز کاندیداهای ریاست‌جمهوری با توجه به مدت زمان مناسبی که برای آن‌ها در رسانه ملی قرار گرفت، فرصت پیدا کردند برنامه‌های دولت آینده خود را در ابعاد و موضوعات مختلف برای مردم اعلام و تشریح کنند.

اما تا به امروز که پای هر یک از برنامه‌های هر ۸ کاندیدای ریاست جمهوری نشستیم، خبری از برنامه‌های آنها  برای جامعه معلولان کشور جامعه نبوده است.

لازم به ذکر که در دولت فعلی و در اجرای یکی از پر سرو صدا ترین طرح‌های خود یعنی طرح “مهر آفرین” که به عنوان طرح استخدامی‌های دولت معروف شد در آن قانون، سهمی ۳ درصدی برای معلولان کشور در جهت استخدام در اداره‌های دولتی در نظر گرفته شد تا حداقل مشکلات استخدامی آنها بر طرف شود.

با توجه به گذشت ۶ ماه از اجرای این طرح تا کنون خبری از استخدام این اشخاص به گوش نمی‌رسد به طوری که دولتی‌‌ها تا به امروز حتی از استخدام تنها نیروی قراردادی معلول خود که به مدت ۸ سال سابقه کار در خود نهاد ریاست‌جمهوری در خیابان پاستور را دارد، امتناع کرده‌اند.

در این بین، ۸ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تا به امروز نیز از بیان طرح‌ها و برنامه‌های دولت آتی خود برای جامعه معلولان کشور غفلت کرده‌اند.

حال باید ببینیم که رئیس جمهور آینده،  چه برنامه‌هایی برای این قشر که همیشه از امکانات یک شهروند عادی محروم بوده‌اند، خود خواهد داشت.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.