قشم، گوهری بی بدیل و جواهری پنهان در خلیج فارس

به گزارش ایرنا، ‘حسین پرسان فومنی’ مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه در هشتمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های تابعه در محل سالن همایش های مرکز بین المللی رشد قشم گفت: توانمندی های موجود در قشم این نقطه از سرزمین ایران را به یک گوهر درخشان در زمینه های صنعتی، تجاری و گردشگری تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: منابع عظیم نفت و گاز، شرایط سوخت رسانی به کشتی های عبوری در خلیج فارس، احداث طرح ملی پل خلیج فارس و اتصال قشم به سرزمین اصلی از طریق ریل و جاده زمینی در کنار موقعیت قشم در حوزه خلیج فارس و دسترسی آسان به آب های آزاد، بخشی از توانمندی های این منطقه برای سرمایه گذاری های کلان است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قوانین ویژه مناطق آزاد و بسته های حمایتی سازمان منطقه آزاد قشم از فعالان بخش صنعت و سرمایه گذاری نیز شرایط ویژه ای جهت حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران در این منطقه فراهم کرده است.

پرسان فومنی با اشاره به ایجاد مدیریت صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم، از این فرصت به عنوان یک اقدام مهم و مثبت جهت فعالان عرصه صنعت نام برد و تصریح کرد: مدیران کل روابط عمومی های سازمان های تابعه وزارت صنایع، معدن و تجارت نیز با درک توانمندی های قشم در این همایش می توانند سرمایه گذاران را به حضور در فعالیت های اقتصادی و صنعتی این جزیره ترغیب کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ تحت عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، قشم را از جنبه های مختلف سرمایه گذاری در عرصه های صنعتی، تجاری و گردشگری دارای قابلیت های مهم ارزیابی کرد.

نشست یک روزه شورای هماهنگی مدیران کل روابط عمومی وزارت صنایع، معدن و تجارت و سازمان های تابعه ایران با هدف بررسی توانمندی های جزیره قشم جهت جذب سرمایه گذاران داخلی به همت مدیریت صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم روز پنجشنبه در سالن همایش های مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد. /ک۲

۱۸۷۱/۶۶۸**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۱۹۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.