قصد پدر شهید احمدی روشن برای اعتراض به شورای جهانی حقوق بشر

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،پدر شهید ‘مصطفی احمدی روشن’ روز چهارشنبه ، در نشست خبری خانواده معظم شهدای دانش هسته ای، در مجتمع فرهنگی سید الشهدای تهران ، افزود:‌ من فقط همین یک پسر را داشتم اما از اینکه او را در راه خدا تقدیم کردم ، راضی هستم.

رحیم احمدی روشن گفت : اما تحمل اینکه هیچ سازمان یا مجمع بین المللی در دنیا به دنبال احقاق حقوق این شهدا نباشد بسیار دشوار است.

این پدر داغدیده با بیان اینکه اگر صدها نفر در رابطه با ترور شهدای هسته ای دستگیر شوند بازهم برای ما راضی کننده نخواهد بود ‌افزود : آشکار شدن نقش پلید آمریکا و اسرائیل در چنین جنایاتی و رسوا شدن آنها مهمترین خواسته ای است که خانواده های این شهدا را راضی خواهد کرد.

پدر شهید احمدی روشن گفت : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی که این ترورها را انجام داده اند ، ‌باید بدانند که سرانجام در دادگاه بین المللی مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: از مسوولان می‌خواهم که شرایط را برای افراد داغدیده ای چون بنده برای شکایت از مجامع بین‌المللی و دادخواهی جهانی فراهم کنند.

رحیم احمدی روشن با بیان اینکه ما هم‌اکنون در دوره صلح هستیم و نه جنگ، ادامه داد: ما در زمان جنگ شهید دادیم زیرا اقتضای جنگ چنین بود اما اکنون که در دوره‌ صلح و تفاهم هستیم نباید فرزندانمان به بهانه‌های واهی کشته شوند آنهم در حالی که همه دنیا می‌گویند صنعت هسته‌ای ایران صلح‌آمیز و غیرنظامی است، این موضوع بسیار سخت و دور از انسانیت است.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت : مظلوم‌ترین انسان‌ها در غزه هستند و وظیفه رسانه‌ها است که صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانند.

احمدی روشن خطاب به خبرنگاران گفـت: شما رسالت بزرگی خواهید داشت و باید به دنیا تفهیم کنید که صهیونیستهای غارتگر چه ظلم‌هایی در غزه انجام می‌دهند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم‌ همسر شهیدان هسته ای ‘مسعود علیمحمدی’، پدر شهید ‘ قشقایی ‘ و پدر و مادر شهید ‘ مصطفی احمدی روشن ‘ و جمعی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

اجتمام ** ۹۱۳۴ ** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۸۶۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.