قصه “تکیه بر باد” فراتر از سریال های تلویزیونی بود/ کارگردانی ام در “تکیه بر باد” پخته تر شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

قصه سریال تلویزیونی “تکیه بر باد” چیزی فراتر از دیگر سریال های تلویزیونی است.

محمود معظمی، کارگردان سریال تلویزیونی “تکیه بر باد” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، گفت: سریال تلویزیونی “تکیه بر باد” از پایان بندی متفاوتی به نسبت دیگر سریال ها برخوردار بود.
وی افزود: پایبندی سریال در قصه آن طراحی شده بود و فکر می کنم پایان آبرومندی و خوبی را برای این مجموعه طراحی کردیم.
معظمی تصریح کرد: من نیز پا به پای مخاطبی که سریال را دنبال کرده به تماشای آن نشستم و از مخاطب بازخورد بسیار خوبی را دیدم در این میان جای دارد از تمام منتقدانی که با تخصص و دانش خود از این سریال نقد کردند تشکر کنم.
این کارگردان به کم نقص بودن قصه این سریال اشاره کرد و گفت: به نظرم قصه سریال “تکیه بر باد ” در نوع خودش کم نقص بود زیرا قصه این سریال چیزی فراتر از کارهای تلویزیونی بود که در نهایت توانست مخاطب خود را جذب کند.
معظمی که پیش تر اپیزودهای مختلف مجموعه تلویزیونی “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” را کارگردانی کرده است؛ اظهار داشت: هر قصه ای برای اینکه تبدیل به سریال شود کارگردانی خاص خود را دارد، قصه “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” براساس فرا خود قصه و سبک خود اینطور ساخته شد و  “در تکیه بر باد” سعی کردم متناسب با ساختار قصه کارگردانی کنم و در نهایت از نگاه خود می توانم بگویم که کارگردانی من در “تکیه بر باد” پخته و قوی تر بود.
معظمی ادامه داد: پیش تر قرار بود این سریال ماه رمضان سال گذشته پخش شود که این اتفاق صورت نگرفت، اما چون سریال مناسبتی نبود در نوبت پخش پائیز قرار گرفت اما این قضیه مشکلی به کار وارد نکرد و سریال توانست مخاطبان خود را پیدا کند.
وی ادامه داد: من و گروه فیلمسازی تمامی تلاشمان را به کار بستیم تا سریال برای مخاطب جذاب باشد و از اینکه همراهی مخاطب را دیدم، بسیار خوشحال هستم زیرا تنها همراهی، انتقادات و نظرات آنها است که من را به ادامه کار ترغیب می کند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.