قضاوت حاج‌بابایی و محمدی برای الوند و پاس

۸فروردین ۱۳،

در چارچوب هفته بیست و چهارم فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) دو نماینده فوتبال استان همدان یعنی تیم‌های الوند و پاس در همدان و رفسنجان برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کنند. در گروه «الف» لیگ دسته اول، تیم فوتبال الوند نماینده شایسته فوتبال همدان در لیگ دسته اول برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به بازی پلی‌آف به دنبال امتیازات بیشتر از سه بازی باقی‌مانده است. الوندی‌ها در یک بازی حساس و خانگی برابر تیم رده دوازدهمی پارسه ایرانیان قرار می‌گیرد که این مسابقه ساعت ۱۶:۱۵ روز شنبه ۱۰ فروردین‌ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد و بر‌اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، شاهین حاج‌بابایی داور وسط، رحیم شاهین و سخاوت سلیمان‌نژاد، کمک‌داوران و محسن شجاعی، داور چهارم قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

به گزارش فارس، در گروه «ب» این مسابقات نیز رده پنجمی پاس همدان که برای بازگشت به جمع مدعیان به دنبال پیروزی در بازی‌های آینده است، روز شنبه ۱۰ فروردین‌ماه ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه تختی رفسنجان به مصاف تیم مس این شهرستان می‌رود.

براساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال، جمشید محمدی داور وسط، حمیدرضا امینی و محمدرضا غنو کمک‌داوران و ایمان کهیش داور چهارم این مسابقه خواهند بود.

گفتنی است؛ تا پایان هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان)، تیم فوتبال الوند با کسب ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم گروه «الف» و همچنین تیم فوتبال پاس همدان با به دست آوردن ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول گروه «ب» لیگ دسته اول قرار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.