قضاوت خوب در مسابقات جهانی سهمیه را افزایش می‌دهد / باید هر طور شده سهمیه‌مان را حفظ کنیم

۲۹فروردین۱۳،

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: حضور ۳ داور ایرانی در مسابقات جهانی حاکی از اعتماد جهانیان به داوران ایرانی است.

امیدوار حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق دعوت کمیته داوارن فدارسیون جهانی والیبال در پیکارهای لیگ جهانی محمد شاهمیری و ابراهیم فیروزی و در مسابقات بزرگ جهانی نسرین حق شناس حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته داوارن فدراسیون والیبال تصریح کرد: اگر این داوران منتخب فدراسیون جهانی والیبال بتوانند در این مسابقات جهانی قضاوت خوب و قابل قبولی را داشته باشند به طور قطع نه تنها سهمیه ما حفظ می‌شود بلکه با افزایش سهمیه نیز مواجه خواهیم شد. اما اگر نمایندگان ایرانی در رقابتهای لیگ جهانی و گرندپری قضاوت قابل قبول و خوبی را نداشته باشند به طور قطع سهمیه را از دست می‌دهیم. داوران ایرانی باید نهایت توان خود را برای جلوگیری از اشتباه در اجرای قوانین بکار گیرند تا سهمیه‌مان از دست نرود.

وی خاطر نشان کرد: برای به روز رسانی اطلاعات داوران منتخب فدراسیون جهانی از آنها دعوت کرده‌ایم تا در کلینیکی که پیش از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود، حضور یابند.

حاتمی گفت: این دوره کلاس توجیهی زیر نظر دبیر کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا در تهران برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان و نحوه بهتر اجرای قوانین آسیایی مطلع می‌شوند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.