قضاوت سه داور ایرانی/جوایز نقدی برای قهرمانان

چهارمین مرحله رقابتهای لیگ جهانی موسوم به کاراته وان از امروز در استانبول ترکیه آغاز شده است و تا فردا بطول می انجامد.

به گزارش خبرنگار ورزی باگاه خبرنگاران؛ در این رقابتها که در دو بخش کاتا و کومیته و در رده بزرگسالان برگزار می شود، جواد سلیمی، محمدعلی مردانی و داود روشنایی سه داور کشورمان هستند که به همراه سایر داوران حاضر در این رقابتها به قضاوت خواهند پرداخت.

لیگ جهانی کاراته وان از مسابقات معتبری است که فدراسیون جهانی طی شش مرحله و در طول سال در کشورهای فرانسه، هلند، اندونزی، ترکیه، آلمان و اتریش اقدام به برگزاری آن می کند.

جوایز نقدی برای قهرمانان

بر اساس اعلام کمیته برگزارکننده این رقابتها، به نفرات اول کومیته و کاتا انفرادی ۵۰۰ یورو و به دارندگان نقره و برنز نیز به ترتیب ۳۰۰ و ۱۰۰ یورو تعلق خواهد گرفت. همچنین به طلایی های کاتای تیمی ۶۰۰ اختصاص خواهد یافت، ضمن اینکه به دارندگان نشان نقره ۴۰۰ و نشان برنز ۲۰۰ یورو پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش، چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در شرایطی طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می شود که نتایج کاراته کاها در این رقابتها در رتبه آنها در رنکینگ جهانی تاثیر خواهد داشت. در حال حاضر در جدول رده فدراسیون جهانی، حمیده عباسعلی در وزن به اضافه ۶۸ کیلو گرم با رتبه ۵ سعید احمدی و علی فداکار به ترتیب در اوزان منهای ۶۷ و ۸۵ با رتبه ۷ و مهسا افسانه در کاتای انفرادی با رتبه ۸ دارای بهترین جایگاه در جدول رده یندی فدراسیون جهانی هستند.

گفتنی است در سه مرحله قبلی این رقابتها که دی و اسفند ماه سال گذشته و تیرماه سالجاری در کشورهای فرانسه، هلند و اندونزی برگزار شد، ملی پوشان کاراته کشورمان تنها در مرحله سوم این پیکارها در جاکارتا حضور یافتند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.