قطار تسلیت مدیران فرهنگی راه افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت استاد حمید سمندریان را تسلیت گفت و فقدان این هنرمند یگانه و استاد بی بدیل صحنه تئاتر را ضایعه خواند.

قادر آشنا مدیر مرکز هنرهای نمایشی در پیامی مراتب تسلیتخود به جامعه هنری به خصوص اهالی تئاتر را ارائه کرد واستادحمید سمندریان را مردی که از عمرخود فراتر بود و تمامی دوران حیات خویش را با عشق وشوریدگی بسیار و جوشش ها و کوشش های خستگی ناپذیر و تلاش و تکاپوهای بی شمار درمسیر علم و معرفت و هنر صرف کرد، نامید.

همچنین سازمان فرهنگی وهنری شهرداریبه مناسبت درگذشت استاد سمندریان نیز پیام تسلیتی ارائه کرد و  احترام و ستایش خانواده نجیب تئاتر به استاد حمید سمندریان را نشانه جایگاه ارزشمند آن سفرکرده دیار باقی عنوان کرد.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نیز با صدورپیامی فقدان این هنرمند پیشکسوت و استاد بزرگ تئاتر ایران را به جامعه تئاتر کشورتسلیت گفت.

این تشکل در پیام خود درگذشت حمید سمندریانرا ضایعه ای جبران ناپذیر برای تئاتر ایران دانست و از مسئولان و سیاستگذران عرصهفرهنگ و هنر کشور خواست تا در زمان حیات هنرمندانی که هر یک به نحوی بانی خدماتارزنده ای برای فرهنگ و هنر کشورمان بوده اندتوجه همه جانبه ای به ایشان داشته وبا سعه صدر، شرایط سهل تری را برای ادامه فعالیتهای این هنرمندان ایجاد کنند.

 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.