قطار مسافربری تهران – اهواز در آتش سوخت + عکس

آتش سوزی قطار مسافربری تهران - اهواز+ عکس

آتش سوزی در قطار مسافربری تهران- اهواز با رشادت دو ترمزبان کارکشته هیچ خسارت جانی ای بر جای نگذاشت.

 آتش سوزی در قطار مسافربری تهران- اهواز  

محمد حسن پور ترمزبان این قطار مسافربری که سری یک تهران-اهواز بود و ۱۳ واگن پر از مسافر داشت گفت: پس از بازدید قطار در ایستگاه اندیمشک راهی اهواز شدیم و هنوز ۵ کیلومتر نرفته بودیم که متوجه شدیم واگن شماره۲۹۲۰۲۲۶ که پنجمین واگن به حساب می آمد آتش گرفته است. بلافاصله شیفت خطر را کشیدیم و قطار از حرکت ایستاد من و مسعود ساکی که ترمزبان هستیم بلافاصله مسافران را پیاده کردیم آتش هر لحظه بیشتر می شد ماجرا همزمان به آتش نشانی و ایستگاه قطار اندیمشک اطلاع داده شد اما اگر دست روی دست می گذاشتیم، آتش به سالن های دیگر هم سرایت می کرد. 

923007_771.jpg

وی افزود:من و همکارم بلافاصله دست به کار شدیم زیر واگن در حال سوختن رفتیم و این واگن را از دو سمت از واگن های دیگر جدا کردیم سپس با کفش خط آهنی آن را مهار کرده و واگن های دوسمتش با لکوموتیو ودیزل یدکی که از اندیمشک آمده بود از واگن فاصله داده شد عملیات نفسگیری بود حتی آتش نشان ها نتوانستند واگن را خاموش کنند و آن کاملا در آتش سوخت. 

923008_298.jpg

در این حادثه که ساعت ۴:۴۵ دقیقه صبح یکشنیه در ۵ کیلومتری ایستگاه قطار اندیمشک رخ داد همه مسافران تخلیه شدند واگن آتشین از دو سمت از واگن های دیگر جدا شد و کاملا سوخت.

براساس اطلاعات دریافتی هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و تحقیقات کارشناسانه ادامه دارد.

 923009_497.jpg

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.