قطب مالی هوواوی در لندن راه‌ندازی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت هوواوی به صورت رسمی مرکز Global Finance Centre خود را در شهر لندن افتتاح کرد تا در آن خطرات مالی جهانی را برای فضای کاری خود مدیریت کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این مرکز تازه‌تاسیس بخشی از طرح جهانی شرکت مخابراتی هوواوی برای راه‌اندازی دفاتر مالی محسوب می‌شود و این شرکت چینی قصد دارد به کمک آن‌ها در پنج حوزه اصلی ریسک‌های بازار جهانی را ارزیابی کند.
بر اساس بیانیه انتشار یافته از سوی شرکت هوواوی،‌ این پنج حوزه شامل ریسک بازار، ریسک‌ نقدینگی، ریسک عملیاتی، ریسک کشور و ریسک متقابل می‌شوند.
مرکز تازه تاسیس شده در لندن شامل بخش عملیات مدیریت اعتبار می‌شود که ریسک اعتباری مربوط به فعایلت‌های تجاری این شرکت مخابراتی در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا(EMEA) را ارزیابی می‌کند.
این مرکز همچنین شامل یک گروه ویژه برای مدیریت ارتباطات شرکت با بانک‌های بین‌المللی و شرکای مالی مستقر در شهر لندن می گردد.
"کتی منگ"( Cathy Meng) مدیر مالی هوواوی در این خصوص توضیح داد: «این مرکز تازه مسؤولیت مدیریت ریسک‌های احتمالی بر فعالیت‌های تجاری ما را برعهده خواهد داشت و روش‌های از بین بردن این ریسک‌ها را ارایه خواهد کرد».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.