قطعه‌سازان رتبه۳ از زنجیره تامین حذف می‌شوند

هشدار مدیرعامل ساپکو به قطعه‌سازان:

قطعه‌سازان رتبه۳ از زنجیره تامین حذف می‌شوند

عصر خودرو : مدیرعامل ساپکو از حذف قطعه‌سازان گرید C طرف قرارداد این شرکت تا پایان امسال خبر داد.

به نقل از ایسنا عادل پیرمحمدی ، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر قطعه‌سازان طرف قرارداد در گرید A و B قرار داشته و تعداد کمی قطه‌ساز گرید C نیز با این شرکت همکاری می‌کنند.

وی با بیان این‌که در سال گذشته تمام قطعه‌سازان گرید D یا ارتقای سطح داده و یا از زنجیره تامین حذف شدند، خاطرنشان کرد: سازندگان گرید C نیز تا پایان سال جاری فرصت خواهند داشت به گرید A یا B ارتقا یابند و در غیر این صورت از زنجیره تامین حذف خواهند شد.
مدیرعامل ساپکو در پاسخ به این‌که آیا ارتقای قطعه‌سازان گرید B به گرید A نیز در دستور کار قرار دارد؟ اظهار کرد: گرید B نیز سطح کیفی خوب و قابل قبولی برای سازندگان محسوب می‌شود.
وی با بیان این‌که در حال حاضر تمام سازندگان طرف قرارداد استاندارد ISO را پاس کرده‌اند، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز در حال اجباری ساختن یک استاندارد جدید در حوزه آزمایشگاه‌های کنترل کیفی هستیم.
پیرمحمدی ادامه داد: علاوه بر این استانداردها، ساپکو نیز الزامات سختگیرانه‌ای را در زمینه ارتقای کیفیت قطعات وضع کرده است؛ به‌گونه‌ای که با اجرای الزامات جدید برخی قطعه‌سازان که در گرید A قرار داشتند، در ارزیابی‌های جدید در گرید B قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: البته کیفیت یک الزام جدی و رو به جلو بوده و قطعه‌سازانی که همگام با این روند حرکت نکنند، از زنجیره تامین حذف خواهند شد.

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت   ۱۵:۲۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.