قطعه دوصدایی˝تو خونسردی˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با صدای مشترک عمران طاهری و محمدرضا هدایتی

عمران طاهری خواننده نسل سوم موسیقی شرجی و محمدرضا هدایتی خواننده و بازیگر مطرح ایران قطعه‌ای دو صدایی منتشر کردند.

به گزارش ممتاز نیوز؛ محمد امین داعی مدیر برنامه های طاهری و تهیه کننده این اثر با اعلام این خبر، گفت: این تک آهنگ که «تو خونسردی» نام دارد، ترانه اش توسط حامد صمغ آبادی سروده شده و شجاعت شفیعی تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه را انجام داده است، ساخت ملودی «تو خونسردی» هم برعهده عمران طاهری بوده است.

وی در ادامه افزود:انتشار این قطعه آغاز همکاری عمران طاهری و محمدرضا هدایتی است و به امید خدا پس از سپری شدن ایام سوگواری و ماه های محرم و صفر کنسرت بزرگی با حضور این دو هنرمند در تهران و بندرعباس برگزار خواهیم کرد.

محمد امین داعی مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و هنری «دیریا» که چندی پیش فستیوال «خلیج فارس» را در شهر بندرعباس برگزار کرد، در این زمینه هم توضیح داد و گفت: علاقمندی مردم هرمزگان به موسیقی سبب شد تا از هنرمندان نام آشنا و مطرح کشور بنیامن بهادری، گروه سون، محمد علیزاده و سیروان خسروی در این فستیوال دعوت شود تا از ۲۲ مهرماه تا ۲۶ مهر، شبهای خاطره انگیزی برای علاقمندان رقم بزنیم، امیدوار هستم در آینده نیز چنین فستیوال هایی در سطح هنری بالا در داخل کشور داشته باشیم.

شایان ذکر است که اطلاعات تکمیلی کنسرت بزرگ محمدرضا هدایتی و عمران طاهری، متعاقبا از طریق رسانه ها در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.