قطعه شنیدنی «اشک من» با صدای پوریا اخواص را از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

۲۵م آذر ،

روی جلد آلبوم یاد بی برگی

روی جلد آلبوم یاد بی برگی

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه شنیدنی «اشک من» به خوانندگی پوریا اخواص با همراهی سنتور جواد بطحایی و براساس شعری از زنده یاد نوذر پرنگ با اجازه صاحب اثر، برای دانلود رایگان از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، قطعه «اشک من» از آلبوم «یاد بی برگی» انتخاب شده که این اثر شامل ۷ قطعه با عنوانهای «به یاد دوست»، «اشک من»، تصنیف «ای صنم» با شعری از هوشنگ ابتهاج (سایه)، «راجه با سنتور»، «چهارمضراب رقص مضراب»، «راجه با سنتور و تار» براساس شعری از سایه و تصنیف «ساقیا» براساس شعری از مولانا است.

جواد بطحایی آهنگساز این اثر در یادداشتی کوتاه دربارهٔ خواننده «یاد بی برگی» گفته است: «پوریا اخواص جوانی است با صدای خاص و تاثیر شعر را می شناسد. کلام را خوب ادا می کند، کمانچه می نوازد و موسیقی را می فهمد، دقت و تلاش و مسئولیت پذیری اش درانجام این امرستودنی است. امید که همواره ظرایف خوانندگی را ببیند و بشناسد و به زبیایی بیان کند.»

بطحایی را هم اهل موسیقی با صدای شیرین و آرامش بخش سنتورش می شناسند. او با تک نوازی هایش شناخته شده است ولی وجه آهنگسازی او کمتر شناخته شده و قبل از چند قطعه بی کلام (که گاه برای سنتور و گاه برای سنتور وارکستر تنظیم شده است)، تمایل او به موسیقی با کلام درقالب تصنیف است. بطحایی با شعر فارسی آشنایی بسیاری دارد و از موسیقی دانانی است که با دنیای شعری و تصویری زنده نوذرپرنگ، انس و الفت داشته و دارد و از آثار او متاثر و ملهم است.

لازم به ذکر است که در «یاد بی برگی»، اردشیر کامکار با کمانچه، ارسلان کامکار با عود، کامبیز گنجه ای با تنبک، حسین رضایی نیا با دف و دایره و مجید درخشانی و جواد بطحایی به عنوان هم نوازان آواز دیگر عوامل تولید این اثر می باشند و علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به فروشگاه های معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

در ادامه می توانید قطعه «اشک من» را با اجازه صاحب اثر از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

  • دانلود قطعه «اشک من»

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.