قطعه ۴ آزاد راه تهران – شمال شهریور امسال به بهره برداری می رسد

‘علی نیکزاد’ روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی چالوس در گفت و گو با ایرنا افزود : در سفر قبلی به چالوس قول داده بودم که تا پایان سال۹۰ قطعه چهارم به بهره برداری برسد اما به دلیل رانش زمین این امر میسر نشد که از مردم عذرخواهی می کنم.

وی گفت : به طور قطع اگر رانش زمین در دامنه کوههای منطقه رخ نمی داد در حال حاضر شاهد افتتاح این پروژه بزرگ و حیاتی بودیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: قطعه اول آزاد راه تهران – شمال که توسط پیمانکاران چینی در حال اجراست دچار مشکلاتی شده بود که بر طرف شدو کار به صورت جدی در حال انجام است.

وی از نحوه فعالیت بنیاد مستضعفان در قطعه ۲ و سه آزاد راه تهران شمال و عدم اجازه بنیاد به فعالیت بخش خصوصی در این قطعه گلایه کرد .

وی تصریح کرد : قطعه اول آزاد راه تهران – شمال از تهران تا شهرستانک به طول ۳۰ کیلومتر و قطعه چهارم آزاد راه به طول ۲۰ کیلومتر از مرزن آباد تا چالوس امسال و سال بعد زیر بار ترافیکی می رود.

وزیر راه و شهرسازی گفت : تمام تلاش ما بر این است تا قطعه ۱ و ۴ آزاد راه تهران – شمال را تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسانیم و عملیات جدی در قطعه ۲ و ۳ را آغاز کنیم.

وزیر راه وشهرسازی در سفر یکروزه به مازندران از چندین طرح عمرانی بازدید کرد.ک/۳

۶۲۱/۴۰۲/۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۰۱۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.